اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره سنجش اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

همه مراحل آزمون‌های سازمان فنی و حرفه‌ای الکترونیکی است

خبرگزاری فارس: مسئول اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان: همه مراحل آزمون از نام‌نویسی تا ارائه کارنامه از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای به صورت الکترونیکی است.

همه مراحل آزمون‌های سازمان فنی و حرفه‌ای الکترونیکی است

سیف‌الله محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه همه آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در کشور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در استان زنجان نیز این آزمون به صورت الکترونیکی است.

وی از راه‌اندازی پورتال سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برای نام‌نویسی رشته‌های مختلف خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این پورتال نام‌نویسی دوره‌های مختلف به نحو مطلوبی صورت می‌گیرد.

مسئول اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه نتایج آزمون‌ها نیز به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: همه مراحل آزمون از نام‌نویسی تا ارائه کارنامه به صورت الکترونیکی است.

وی از برگزاری آزمون ادواری در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای خبر داد و گفت: این آزمون بدون گذراندن دوره‌های آموزشی برای علاقه‌مندان رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

محمدی با بیان اینکه دفترچه آزمون‌های ادواری از طریق اداره کل در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه این دفترچه در رشته‌های مورد علاقه خود شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری هشت مرحله آزمون رشته‌های مختلف در کشور یادآور شد: آزمون‌های ادواری نیز در چهار مرحله به صورت فصلی برگزار می‌شود.

مسئول اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه پس از برگزاری آزمون کتبی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آزمون عملی از شرکت‌کنندگان اخذ می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از کسب نتایج لازم، گواهینامه مهارت فنی به افراد ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: همه نام‌نویسی‌های آزمون‌های ادواری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به صورت الکترونیکی بر روی این سایت انجام می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: این آزمون برای اخذ مدرک در حرفه مربوطه از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است و یک آزمون استخدامی نیست.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول