اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته ملی مهارت و فناوری مطرح شد

فعالیت 17 هزار آموزشگاه آزاد فنی‌و‌حرفه‌ای در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای هفتکل گفت: 17 هزار مرکز آموزشگاه آزاد فنی‌و‌حرفه‌ای در سراسر کشور فعالیت دارند.

فعالیت 17 هزار آموزشگاه آزاد فنی‌و‌حرفه‌ای در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، ابراهیم اسدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان هفتکل به مناسبت هفته ملی مهارت و فناوری اظهار کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای مسئول آموزش‌های غیر رسمی در سطح کشور است زیرا مدارکی که ارائه می‌دهد به تنهایی یک مقطع و مدرک تحصیلی محسوب نمی‌شوند.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسئول آموزش‌های رسمی هستند و سازمان فنی و حرفه‌ای وظیفه مهارت آموزی را برعهده دارد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان هفتکل نسل جوان را جامعه هدف سازمان فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و افزود: از همه جوانان جویای کار درخواست داریم که برای فراگیری مهارت و حرفه‌های مورد علاقه به مراکز فنی و حرفه‌ای در سطح شهرستان مراجعه نمایند و ثبت نام کنند.

اسدی یکی از برنامه‌های آینده سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را مهارت آموزی دانش‌آموزان از دوران ابتدایی عنوان کرد و گفت: در این طرح که «مهندسین فردا» نام دارد دانش‌آموزان از همان سال‌های نخست ورود به مدرسه با مهارت‌های مختلف آشنا می‌شوند تا در دوران جوانی مهارت‌های لازم را فراگرفته باشند.

وی در ادامه به برنامه‌های آینده فنی و حرفه‌ای هفتکل اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه داریم که مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را در پایگاه‌های مقاومت بسیج آموزش دهیم و هماهنگی‌هایی نیز با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هفتکل انجام شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول