اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

اخذ 6870 مجوز استخدام از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: معاون اداری و پشتیبانی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان از اخذ 6 هزار و 870 مجوز استخدام از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد.

اخذ 6870 مجوز استخدام از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

محمود رضا محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای کشور دو کار اساسی را در سال جاری در دستور برنامه‌های خود قرار داده است.

وی از اخذ مجوز استخدام 20 هزار نفر از طریق ادارات آموزش فنی و حرفه‌ای در کشور خبر داد و افزود: این میزان به نسبت استان‌ها توزیع می‌‌شود.

معاون اداری و پشتیبانی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اخذ مجوز از طریق مجلس شورای اسلامی برای سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای تصریح کرد: با ارائه این مجوز، 4 هزار و 870 نفر در ادارات آموزش فنی و حرفه‌ای استخدام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان نیز حداقل 20 و حداکثر 40 نفر استخدام می‌شوند، خاطرنشان کرد: در طول برنامه پنجم توسعه 4 هزار و 870 مجوز استخدام در بین استان‌ها تقسیم می‌شود.

محمدی از اخذ چارت تشکیلاتی برای چهار مرکز فنی و حرفه‌ای زنجان از پنج مرکز خبر داد و افزود: استان زنجان همراه با استان سیستان و بلوچستان در این زمینه پیشگام است.

وی ارتقای مدرک تحصیلی همکاران را از برنامه‌های مهم سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و گفت: به منظور ارتقای تحصیلی کارمندان ادارات فنی و حرفه‌ای از دانشجویان حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول