اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بویین زهرا:

صدا و سیما در ترویج فرهنگ امر به معروف نقشی محوری دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا گفت: صدا و سیما در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نقشی کلیدی و محوری دارد.

صدا و سیما در ترویج فرهنگ امر به معروف نقشی محوری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، احد احمدی عصر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف امروز لازم است که بیش از پیش در ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی نهادینه شود، اظهار کرد: احیا و تقویت فریضه امر به معروف همواره نتایج بسیار ارزشمندی را برای جامعه اسلامی به ارمغان می‌آورد که کاهش فساد و آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان یکی از ثمرات ارزشمند آن است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با تلاش و اراده قوی مسئولان و مردم به اوج قله‌های افتخار و سربلندی در کشور نائل آمده است، افزود: وظیفه‌ای که امروز در قبال مسائل کشور بر‌عهده تمام ملت قرار دارد این است که باید همچنان با توکل و پشتکار قوی عرصه‌ را برای تجلی قدرت و عظمت والای ایران اسلامی در بین کشور‌های دیگر مهیا کرد و سبب حیرت و شگفتی ملت‌های دیگر شد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ اسلامی منبعی بسیار ارزشمند از اخلاق و آداب نیک است، عنوان کرد: وظیفه نهاد‌ها، مراکز فرهنگی و به‌ ویژه رسانه‌ها به عنوان پرچمداران اطلاع‌رسانی این است که با ترویج هر‌چه بیشتر آموزه‌ها و احکام دینی فضای جامعه را بیشتر از گذشته به عطر و شمیم متعالی اسلام آراسته کرده و سبب اقتدار و عزت جاودانه این دین الهی شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با اشاره به ضرورت پرداختن به مسئله بسیار مهم امر به معروف در مدارس و مراکز اجتماعی عنوان کرد: اگر برنامه‌‌ریزی مطلوبی در این زمینه در سطح کشور از سوی مسئولان صورت گیرد، قطعا می‌توان به آینده و سلامت اجتماعی جامعه امیدوار‌تر بود و برای بهبود و گسترش هرچه بیشتر آن تلاش کرد.

وی لزوم توجه به برنامه‌های دینی و فرهنگی در این ماه پر‌فضیلت را در اولویت برنامه‌ها و مسئولیت‌های مراکز تبلیغاتی برشمرد و خاطر‌نشان کرد: آموزه‌های متعالی دین مبین اسلامی در ماه مبارک رمضان باید هرچه بیشتر در بین جوانان و اقشار مختلف دانش‌آموزان و دانشجویان رواج یابد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا بیان کرد: حضور و مشارکت آحاد مردم برای ساختن کشوری آباد و رونق‌یافته همواره امری مهم و انکار‌ناپذیر بوده که باید بر‌ اساس اهداف کلان کشوری قرار گیرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول