اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان خبر داد

اجرای طرح‌های امر به معروف و صالحین مأموریت‏‌های اصلی سپاه و بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه استان سمنان گفت: اجرای طرح‏‌های امر به معروف و صالحین، مأموریت‏‌های اصلی سپاه و بسیج در سال‌جاری است.

اجرای طرح‌های امر به معروف و صالحین مأموریت‏‌های اصلی سپاه و بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سردار علی استادحسینی صبح امروز در جمع فرماندهان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در شهرستان گرمسار اظهار داشت: مأموریتی که امروز سپاه و بسیج برعهده دارد، امر به معروف و نهی از منکر و نظام شجره طیبه صالحین است و این طرح‏‌ها باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: راهکارهای متعددی برای جذب افراد و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وجود دارد و بسیجیان باید از این طریق، مشکلات مردم محله‏‌ها را بررسی کرده و سعی در رفع آن مشکلات داشته باشند.

در ادامه دوره آموزشی اعضای عادی بسیج در تفرجگاه سه‏خیار میامی با حضور بسیجیان پایگاه‏‌های عصمت، حضرت زینب (س)، شهیده افضل و نجمه برگزار شد.

در این دوره که با هدف ایجاد انگیزه و فراهم ساختن زمینه‏‌های خدمت‏گزاری مؤثر افراد در بسیج برگزار شد، شرکت‌کنندگان مباحث جامعه‏‌شناسی، آشنایی با کلیات بسیج، شبهات مطرح شده در مباحث اسلامی را فرا گرفتند.

برای افراد شرکت‌کننده پس از موفقیت در آزمون کتبی، گواهینامه پایان دوره صادر می‏‌شود و به عنوان اعضای عادی در پایگاه‏‌های مقاومت فعالیت خود را ادامه می‏‌دهند.

سپس دوره آموزش بدو ورود یاران انقلاب اسلامی در پایگاه‌های شهری و روستایی برگزار شد.

مسئول اجرای این طرح افزود: همه ساله تعداد زیادی از علاقه‏‌مندان به بسیج، عضو این نهاد می‏‌شوند و به لشکریان مخلص خدا می‌پیوندند.

سیده‏‌معصومه شمسی‌پور افزود: سازمان بسیج مستضعفین در راستای ارائه اطلاعات لازم به بسیجیان و آشنا کردن آنها با منطق، تفکر و فرهنگ بسیجی و عرصه‏‌های خدمت‏گزاری در این نهاد مقدس و فراهم ساختن زمینه‌های خدمت صادقانه متناسب با کارکردهای مختلف بسیج دوره‌های آموزشی را برای عزیزان برگزار می‌کند.

وی گفت: یکی از این دوره‌های آموزشی، آموزش ارتقای اعضای عادی به فعال است که همان بدو ورود یاران انقلاب اسلامی هستند و بسیجیان می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند و بسیجیان جدیدالورود باید شش ماه در حلقه‌های صالحین پایگاه حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول