اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

امر به معروف وظیفه شرعی مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت امر به معروف گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی مردم و مسئولان است.

امر به معروف وظیفه شرعی مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی بعدازظهر امروز در با اعلام در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین بر اجرای طرح تذکر لسانی با حمایت تمام مسئولان تاکید کرد و گفت: این امر مهم، کار اجرایی مربوط به ادارات و نهادها و ارگانها نیست و به نوعی، تمام مردم باید در اجرای آن انجام وظیفه کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران اظهار داشت: طبیعی است که در برخی موارد، ممکن است نیاز به حمایت حقوقی باشد که تمام مسئولان شهرستان در این ارتباط اعلام آمادگی کرده اند تا حمایتهای لازم را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری از مردم مومن و ولایت مدار ورامین خواست در این طرح ضمن همکاری و حمایت لازم با مجریان مشارکت کنند.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر هم وظیفه شرعی عموم مردم و هم وظیفه کارگزاران نظام و دولت است که مبنای محکم فقهی و دینی دارد.

عضو معتمد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این طرح تذکر لسانی توسط بسیج اصناف به طور آزمایشی در سطح اصناف اجرا شده و موفق هم بود و حالا این طرح به دیگر اقشار اشاعه می یابد.

جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین به ریاست آیت‌الله سید مرتضی محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان و دبیری مرتضی مومنی‌فر فرمانده سپاه ناحیه ورامین که با حضور اکثر اعضا تشکیل شد، مقرر شد طرح  "تذکر لسانی" با حمایت تمام مسئولان مربوطه از قبیل دستگاه قضایی، فرمانداری، سپاه، نیروی انتظامی و... انجام شود.

این گزارش حاکی است، در آستانه روز عفاف و حجاب طرح "تذکر لسانی" با تجمع گروه‌های بانوان طرح تذکر لسانی بسیج اصناف شهرستان ورامین در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان طرح تذکر لسانی آغاز شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول