اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

51 هیئت امر به معروف در پایگاه‌های بسیج همدان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در سال جاری در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر 51 هیئت امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های بسیج همدان تشکیل شد.

51 هیئت امر به معروف در پایگاه‌های بسیج همدان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا غلامی‌پاک عصر امروز در همایش ائمه جماعات، هیئت امنا و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ائمه جماعات محور حرکت بسیج در شجره طیبه طرح صالحین هستند، بر میزان اهمیت حضور این قشر در طرح های مختلف بسیج و صالحین صحه گذاشت.

وی هدف از برگزاری این همایش را توجه دادن به غبارروبی و آماده‌سازی مساجد در راستای میزبانی ماه رمضان دانست و گفت: مساجد سنگرهای اصلی نقش‌آفرینی در حماسه‌های مهمی چون ماه رمضان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه طرح صالحین برنامه محوری بسیج است، خاطرنشان کرد: این طرح در همه مساجد و پایگاه‌های مقاومت در حال انجام است که با همکاری ائمه جماعات برگزار می‌شود که با این وصف باید در راستای تشکیل هرچه بهتر فعالیت حلقه‌های صالحین همگام شویم.

وی با تأکید بر لزوم تشکیل هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های مقاومت بسیج، عنوان کرد: در سال جاری در 51 پایگاه مقاومت بسیج در همدان 51 هیئت امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده که با این وصف در راستای احیای این دو فریضه فراموش شده در جامعه گام برمی‌داریم.

غلامی‌پاک با بیان اینکه دلیل همه مشکلات موجود در جامعه کنونی ما، دوری از دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، ابراز کرد: ائمه جماعات، هیئت امنا و معتمدان محل به عنوان محورهای اصلی هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر و فرماندهان پایگاه‌های بسیج نیز دبیران این هیئت‌ها محسوب می‌شوند.

وی افزود: با حرکت شکل گرفته در راستای تشکیل هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های مقاومت بسیج امیدوار هستیم بتوانیم گام موثری در راستای نهادینه‌سازی این دو مهم در جامعه برداشته شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در راستای اقامه نماز جماعت در همه فضاهای کشور، بیان کرد: در سال جاری در 17 نقطه تفریحی همدان که از مساجد دور هستند اقامه نماز مغرب و عشاء و در چند نقطه از شهر که مسجد ندارند نظیر بوستان مردم و گنجنامه اقامه نمازهای ظهر و عصر و مغرب و عشاء از تیرماه آغاز شده که تا پایان فصل تابستان نیز ادامه خواهد داشت.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه نماز بالاترین معروف‌ها است، خطاب به فرماندهان پایگاه‌های بسیج عنوان کرد: در مدت باقی مانده تا آغاز ماه ضیافت الهی امر مهیاسازی مساجد از نظر غبارروبی و تجهیزات بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول