اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

رسانه‌ها در گسترش فرهنگ امر به معروف نقش اساسی دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: رسانه‌ها در گسترش فرهنگ امر به معروف نقش اساسی دارند.

رسانه‌ها در گسترش فرهنگ امر به معروف نقش اساسی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی چهارشنبه ‌شب در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر باعث ترویج خوبی‌ها و حسنات در جامعه می‌شود و همگان در ترویج این فریضه الهی مسئول هستند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: تمامی مدیران و مسئولان شهرستان دشتستان باید دست به دست هم داده تا بتوانند به شکل مطلوب این فریضه مهم الهی را با استناد به سیره اولیا خدا و ائمه معصومین (ع) انجام دهند.

خسروی اذعان داشت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مستلزم همکاری همه نهادها و سازمان‌ها از جمله اصحاب رسانه، صدا و سیما و هسته‌های فعال مردمی است و ایشان باید با فعالیت خستگی‌‌ناپذیر خود زمینه گسترش معروفات و دوری از منکرات را در جامعه به وجود آورند.

وی با تاکید بر آنکه احیاء امر به معروف در جامعه سبب گسترش تمامی خوبی‌ها و حسنات در جامعه می‌شود اضافه کرد: احیاء تمامی ارزش‌های والای الهی و اسلامی در گرو احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

این مسئول احیاء امر به معروف و نهی از منکر را فعالیتی چند وجهی دانست و ابراز داشت: احیاء امر به معروف و نهی از منکر یک حرکت فوق‌العاده عظیم و چند وجهی است که باید بستر‌های کار را در ابعاد مختلف آماده کرد و تمامی مردم و مسئولان در این بسترسازی باید خود را مسئول بدانند.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: ماموریت جدید ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر توسعه فرهنگ احیای امر به معروف و نهی منکر است و همه اقشار باید خود را برای اقامه ارزش‌های الهی مکلف بدانند و این امر جز با عزم عمومی و تلاش همگانی محقق نمی‌شود.

خسروی با تاکید بر آنکه دغدغه نیروهای انقلابی جامعه ترویج و حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی در جامعه است متذکر شد: قطعا دستیابی به این خواسته نیازمند ترویج خوبی‌ها و حسنات در جامعه است و با تلاش برای هموارسازی ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر می‌توانیم به این دغدغه پاسخ گوییم.

این مسئول در پایان بیان داشت: برای نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر، تقبیح منکر و تمجید معروف در جامعه فرهنگ‌سازی شود و در این راستا تمامی مسئولان، فعالان فرهنگی و دینی و مردم باید به وظیفه خویش به طور دقیق و با حساسیت هر چه بیشتر عمل کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول