اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت‏‌های امر به معروف شهرستان شاهرود:

هیئت‏‌های امر به معروف نقش ارشادی دارند / آمران از رفتارهای خشن دوری کنند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت‌‏های امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت: هیئت‏‌های امر به معروف نقش ارشادی دارند و آمران به معروف باید از رفتارهای خشن دوری کنند.

هیئت‏‌های امر به معروف نقش ارشادی دارند / آمران از رفتارهای خشن دوری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمدعلی فرخ‏امینی در گردهمایی فصلی فرماندهان و مسئولان تربیت و آموزش بسیج مساجد و محلات شاهرود اظهار داشت: هیئت امر به معروف و نهی از منکر که در بسیج تشکیل شده است، در جامعه نقش ارشادی دارد.

دبیر هیئت‏‌های امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت: نخستین قدم برای اعضای هیئت‏‌ها این است که به وظایف خود به خوبی آگاه باشند.

وی با تاکید بر تشکیل هیئت‏‌های امر به معروف و نهی از منکر و فعالیت قوی آنها در این راستا افزود: اعضای این هیئت‏‌ها باید بدانند که وظایف آنها فقط جنبه ارشادی دارد و باید با رفتار متین و اسلامی با مظاهر گناه برخورد و رفتار خشن اجتناب کرد.

فرخ‏امینی با تاکید بر جنگ نرم دشمن و استحاله فرهنگی گفت: باید تلاش کنیم تا با راه‏‌اندازی هیئت‏‌های امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‏‌های مقاومت بسیج و انجام برنامه‏‌های فرهنگی، در ارشاد جامعه و بازدارندگی برابر جنگ نرم دشمن، جبهه دفاعی محکمی ایجاد کنیم.

دبیر هیئت‏‌های امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با بیان اینکه امام جماعت مسجد محل محور هیئت امر به معروف و نهی از منکر بسیج است، گفت: باید از تمام ظرفیت مساجد در این طرح بهره‏‌برداری کرد.

وی یادآور شد: باید با استفاده از امام جماعت و معتمدان محل در این هیئت‏‌ها زمینه انجام برنامه‏‌های ارشادی منطقی و مبتنی بر جذب را فراهم آورد.

در ابتدای این گردهمایی، حسن طالع‏‌زاری یکی از فرماندهان بسیج محلات و مساجد هدف از برگزاری این گردهمایی را تبادل تجربیات و برنامه‏‌های پایگاه‏‌ها عنوان کرد و افزود: این گردهمایی برای ارتقای سطح اطلاعات فرماندهان بسیج در خصوص برنامه‏‌های ابلاغی و روش‏‌های اجرایی آن برگزار شده است.

در این گردهمایی، فرماندهان پایگاه‏‌های بسیج نظرات و پیشنهادات خود را در بهتر برگزار شدن برنامه‏‌ها در پایگاه‏‌ها ارائه و سئوالات و اشکالات خود را مطرح کردند و در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول