اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه:

توجه به احیای امر به معروف نوعی انتظار فرج است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان قروه گفت: توجه و قدم برداشتن در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نوعی انتظار فرج است.

توجه به احیای امر به معروف نوعی انتظار فرج است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام صفرعلی احیا بعدازظهر امروز در جلسه ستاد احیا شهرستان قروه با تاکید بر بسترسازی مناسب برای ادای فریضه امربه معروف و نهی از منکر تصریح نمود: برای فراهم‌سازی بستر مناسب در بعد ستادی در مجموعه ادارات و اصناف این کار انجام شود بعد با ترویج امر به معروف و نهی از منکر به جامعه انتقال یابد.

حجت‌الاسلام احیا به مصادیق امربه معروف و نهی از منکر اشاره و اظهار کرد: یکی از مصادیق امربه معروف و نهی از منکر تلاش در راستای تحقق شعار سال حمایت از تولید داخلی و سرمایه ایرانی است.

امام جمعه قروه یادآور شد: احیای سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر بهترین ویژگی جامعه اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در این نشست گفت: سال گذشته شهرستان قروه جزو 40 شهر منتخب کشور برای طرح تذکر لسانی بود که در این راستا هفت جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر و 9 جلسه کمیته‌های ستاد برای برنامه‌ریزی مناسبت‌ها و مانور تذکر لسانی با حضور 20 گروه تذکر لسانی اجرا شد.

جعفر کاوه به طرح همیاران معروف اشاره کرد و عنوان نمود: طرح همیاران معروف برای اولین بار در کشور از طرف شهرستان قروه به منظور مشارکت نسل جوان و نوجوان در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر پیشنهاد داده شد.

وی در پایان افزود: سال گذشته از 82 شورای امر به معروف و نهی از منکر که در هیئت‌های مذهبی و مساجد تشکیل شد 69 گروه تذکر لسانی به صورت ویژه آموزش دیدند و 22 شورای امر به معروف و نهی از منکر در اصناف و 28 اداره شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول