اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

مسئولان مردم را با فریضه امر به معروف آشنا کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: مسئولان فرهنگی زمینه آشنایی و آگاهی مردم با فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را فراهم کنند.

مسئولان مردم را با فریضه امر به معروف آشنا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی صبح امروز در همایش گروه‎های 10 نفره تذکر لسانی شهرستان دشتی اظهار داشت: علت بسیاری از آسیب‌های اجتماعی عدم آشنایی افراد جامعه با فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی تاکید کرد: خانواده‎ها نقش مهمی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر دارند و مسئولان باید به این امر مهم توجه داشته باشند.

وی افزود: مهارت اجرای لسانی فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در خانواده‎ها تقویت شود.

فرمانده سپاه دشتی یادآور شد: باید زمینه‎های لازم برای نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه فراهم کنیم.

کاظمی گفت: سلامت جامعه در گرو اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکراست و باید با حساسیت خاص به این دو فریضه نگاه و به آن عمل کرد.

وی خاطر نشان کرد: برای داشتن جامعه و کشور سالم اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و عمل به آن در همه نهادها و دستگاه‎های اجرایی ضروری است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی بیان کرد: شناسایی افراد ستاد و تشکیل جلسه، حضور کلیه اعضای ستاد در دو همایش ویدئو کنفرانس همزمان با 30 شهرستان، برگزاری سه جلسه شورای اداری با دستور کار احیاء امر به معروف و نهی از منکر، تذکر فرماندار در جلسات رسمی به منظور همگانی شدن این دو فریضه الهی در شهرستان از جمله اقدامات انجام شده توسط این ستاد در سال گذشته است.

فرمانده سپاه دشتی اختصاص چندین خطبه نمازجمعه به این دو فریضه الهی توسط امام جمعه خورموج، تشکیل چندین جلسه با واحدهای صنفی و هیئت‎های مذهبی و پایگاه‎های مقاومت در مساجد توسط معاونت تشکل‎های مردمی، تذکر و توصیه‎های مکرر امام جمعه در جلسات مختلف را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ذکر کرد.

کاظمی شناسایی و معرفی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و گروه‎های 10 نفره از ادارات، اتحادیه‎ها، اصناف، پایگاه‎های مقاومت، مسجد، دانشگاه‎ها، مدارس و سازمان‎ها را یکی دیگر از برنامه‎های اجرا شده در سال گذشته عنوان کرد.

وی یادآور شد: در اجرای این دو فریضه الهی به 570 نفر سال گذشته در گروه‎های 10 نفره و شوراها در شهرستان دشتی آموزش داده شده است.

کاظمی انجام مانور تذکر لسانی در شهر خورموج را یکی دیگر از برنامه‎های این ستاد در سال گذشته عنوان کرد.

فرمانده سپاه دشتی تصریح کرد: تذکر لسانی از اول ماه رمضان در سراسر شهرستان دشتی به صورت همگانی اجرا می‎شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول