اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

زیربنای صیانت از جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلسله گفت: زیربنای صیانت از یک جامعه اسلامی، اجرایی شدن فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر است.

زیربنای صیانت از جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الاسلام سیدجلال موسوی‌تبار صبح امروز در سی و نهمین جلسه فرهنگ عمومی شهرستان سلسله با هدف برنامه‌ریزی جشن نیمه شعبان، بررسی مسائل و مشکلات جوانان و برنامه‌ریزی اوقات فراغت آنان و هم‌چنین اهمیت اجرای امر به معروف و نهی از منکر گفت: هدف از قیام و حکومت امام عصر (عج) اصلاح جهان و حرکت آن در مسیر عدالت و احکام آن برای اجتماع است. 

امام جمعه سلسله با اشاره به ایمان، صلابت و تربیت صحیح جوانان کشورمان اظهار داشت: جوانان بیشترین نقش و وظیفه را در زمان غیبت آن حضرت برای ایجاد فضای مناسب جهت ظهور و فرجش برعهده دارند.

موسوی‌تبار خواستار برگزاری جشن‌های باشکوه میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) در شهرستان شد.   

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سلسله در ادامه به ضرورت و اهمیت احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: زیربنای صیانت از یک جامعه اسلامی، اجرایی شدن فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر است.

وی در ادامه به اهمیت برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان اشاره نمود و گفت: همه مسئولان وظیفه دارند، تمام توان خود را برای برنامه‌ریزی مناسب و مدون جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان با برنامه‌ریزی‌های متنوع و مطابق با احکام اسلامی به کار گیرند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول