اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس نظرسنجی‌‌ها

اصفهانی‌ها از عملکرد ستاد امر به معروف راضی هستند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان گفت: با نظر‌سنجی‌های انجام شده در ستاد امر به معروف و نهی از منکر عموم مردم از عملکرد آمران به معرف و ناهیان منکر این ستاد راضی هستند.

اصفهانی‌ها از عملکرد ستاد امر به معروف راضی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا بخشی ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن 21 تیرماه (روز عفاف و حجاب) و فعالیت‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اظهار کرد: فرهنگ عفاف و حجاب به طور صرف مربوط به بانوان نیست و تمام زنان و مردان باید عفیف باشند.

وی با اشاره به اینکه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر از معاونت‌‌های تشکل‌های مردمی، ادارات، کارخانجات و مراکز آموزشی، سازمان‌های اجرایی، فرهنگی و امور بانوان تشکیل شده است، تصریح کرد: ستاد احیاء یک مجموعه مردمی است که در ابتدای انقلاب و به دستور امام (ره) تشکیل شد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان گفت: در حال حاضر خواهران و برادران فعال در این ستاد به صورت اختیاری و فی‌سبیل‌الله به انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازند.

وی با بیان اینکه معاونت تشکل‌های مردمی مجموعه‌ای است که موضوع امر به معروف و نهی از منکر را در مساجد، هیئت‌های مذهبی و بخشی از اصناف بازار دنبال می‌کند، تصریح کرد: مشاوره رایگان برای خانواده‌ها و راه‌اندازی سایت (راه بهشت) از جمله اقدامات معاونت فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر است.

بخشی با اشاره به اینکه فعالیت‌های معاونت ادارات و کارخانجات ستاد امر به معروف نیز در مراکزی مانند دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش انجام می‌شود، اظهار کرد: تعامل با نیروی انتظامی، بسیج مستضعفان، دادسراها و دادگاه‌ها توسط این معاونت انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: از جمله اقدامات انجام شده توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌توان به تجلیل از 10 هزار دانش‌آموز محجبه اشاره کرد که این امر هزینه‌ای در حدود 50 میلیون ‌ریال در پی داشته است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان ارائه نرم‌افزارهای راه بهشت، بچه‌های بهشت و سیره دریا دلان را از اقدامات فرهنگی ستاد عنوان کرد و گفت: این نرم‌افزارها به صورت رایگان ارائه شده است.

بیشتر برنامه‌های ستاد امر به معروف متوجه دانش‌آموزان است

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به دانش‌آموزان مدارس کرد و ادامه داد: بیشتر برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر متوجه کودکان و دانش‌آموزان به ویژه دختران دانش‌آموز است که در این راستا اهمیت حفظ حجاب به عنوان یک گوهر معنوی برای این عزیزان تشریح می‌شود.

وی تاکید کرد: برای جا انداختن چادر به عنوان حجاب برتر اقدامات مشترکی بین آموزش و پرورش و ستاد امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شود.

موازی‌کاری در امور خیر اشکالی ندارد

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در مورد موازی‌کاری این ستاد با برخی از دستگاه‌ها تاکید کرد: در صورتی که این موازی‌کاری در امور خیر باشد اشکال خاصی وجود ندارد اما اگر این مقوله منجر به صرف هزینه‌های اضافی شود تلاش می‌کنیم هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌ها انجام شود.

وی از تعاملات انجام شده با سایر دستگاه‌ها‌ به همایش ستاد امر به معروف، فرماندهی نیروی انتظامی و برخی از رده‌های بسیج اشاره کرد و گفت: این برنامه امروز، یک ساعت پیش و یک ساعت پس از نماز مغرب در حوالی پل خواجو انجام می‌شود.

بخشی ادامه داد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه همه ما باید به تذکر لسانی به عنوان یک مقوله مردمی اقدام کنیم، برادران و به ویژه خواهران ستاد، فی‌سبیل‌الله با نیروی انتظامی تعاملات خوبی را به ویژه در عید نوروز و مکان‌های خاص به وجود آورده‌اند.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول