اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و‌ پرورش قزوین:

هوشمندسازی کلاس‌ها در مدارس ابتدایی قزوین ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هوشمندسازی کلاس‌ها در مدارس ابتدایی استان قزوین ادامه دارد.

هوشمندسازی کلاس‌ها در مدارس ابتدایی قزوین ادامه دارد

جعفر حبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: هوشمندسازی مدارس در مقطع تحصیلی ابتدایی به خصوص پایه ششم در استان قزوین ادامه دارد تا بتوانیم تمام این کلاس‌ها را هوشمند کنیم.

وی با بیان اینکه برای اجرای سیاست‌های تربیتی و آموزشی مطلوب باید کلاس‌های مدارس هوشمند شوند، خاطرنشان کرد: سیاست آموزش و پرورش استان قزوین هوشمند کردن همه کلاس‌های مدارس تحصیلی است که امیدواریم با تلاش و همت مسئولان مربوطه این هدف محقق شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: اداره کل آموزش‌ و پرورش استان قزوین سال گذشته با هوشمندسازی 420 کلاس در مقطع تحصیلی ابتدایی توانست رتبه دوم هوشمندسازی کلاس‌های ابتدایی در کشور را کسب کند.

وی با بیان اینکه اداره کل آموزش‌وپرورش استان قزوین طبق تعهدات خود به وزارت آموزش‌ و پرورش باید 180 کلاس در مقطع تحصیلی ابتدایی به ویژه پایه ششم را در سال گذشته هوشمندسازی می‌کرد، افزود: این اداره کل با هوشمندسازی 420 کلاس در این مقطع تحصیلی موفق شد بیش از تعهدات خود عمل کند.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین ادامه داد: جایگاه آموزش‌ و پرورش استان قزوین در هوشمندسازی مدارس ابتدایی نسبت به سایر استان‌ها مطلوب بوده و این موفقیت خوبی برای آموزش و پرورش استان قزوین است.

حبیبی با اشاره به اینکه باید تمام کلاس‌های پایه ششم ابتدایی هوشمندسازی شوند، گفت: هوشمندسازی تمام کلاس‌های این پایه تحصیلی در دستور کار مسئولان مربوطه آموزش‌ و پرورش استان قزوین است.

این مقام مسئول یادآور شد: امیدواریم امسال با تخصیص اعتبارات مناسب و برنامه‌ریزی دقیق و منسجم بتوانیم همه کلاس‌های مقطع تحصیلی ششم ابتدایی را در استان قزوین هوشمندسازی کنیم.

حبیبی با اشاره به اینکه در 2 سال گذشته هوشمندسازی کلاس‌های مدارس ابتدایی در استان قزوین صفر بوده است، ابراز کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در سال 89 موفق شد 180 کلاس ابتدایی را با مجهز کردن به دستگاه ویدئو پروژکتور و لب‌تاپ هوشمند کند.

این مقام مسئول ادامه داد: هوشمندسازی کلاس‌های ابتدایی با مجهز کردن آنها به دستگاه ویدئو پروژکتور و لب‌تاپ در سال 90 به 420 کلاس رسید که این آمار نسبت به سال گذشته از رشد مطلوبی برخوردار بوده است.

استفاده از فناوری به روز یادگیری دانش‌آموزان را آسان‌تر می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه باید در عرصه تعلیم و تربیت از فناوری به روز استفاده شود، اظهار کرد: استفاده از این فناوری می‌تواند فرآیند یاددهی و یادگیری را برای دانش‌آموزان آسان‌تر کند.

حبیبی با بیان اینکه ایجاد محیط جذاب برای شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت‌های دانش‌آموزان از جمله اهداف هوشمندسازی مدارس ابتدایی است، تصریح کرد: توسعه مهارت‌های کلامی و اجتماعی، فراهم نمودن فضای مشارکت و تمایل دانش‌آموزان و معلمان در فرآیندهای یاددهی و یادگیری و ایجاد محیطی مناسب برای ارزیابی استعدادهای دانش‌آموزان از دیگر اهداف هوشمندسازی مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه هوشمندسازی مدارس اقدام نوین در تعلیم و تربیت آموزش‌وپرورش است، یادآور شد: تحقق این امر سطح تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و همچنین موفقیت تعلیم و تربیت آنان را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول