اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز تاکید کرد

همکاری دستگاه‌های اجرایی با آموزش و پرورش در اجرای طرح 3-3-6

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: ضرورت دارد تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در اجرای این طرح به آموزش و پرورش کمک کنند.

همکاری دستگاه‌های اجرایی با آموزش و پرورش در اجرای طرح 3-3-6

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین‌کلاه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به طرح 3-3-6 آموزش و پرورش اظهار داشت: در این طرح قرار است دوره ابتدایی یک دوره شش ساله شده و دوره راهنمایی به متوسطه اول یا عمومی و دوره دبیرستان به متوسطه دوم یا تخصصی تبدیل شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز با بیان اینکه نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرستان شیراز با برنامه‌ریزی لازم و تهیه طرحی جامع، ساختار آموزشی 3-3-6 را با کمترین نقص و قدرت تمام از مهر ماه 91 اجرا می‌کند، بیان داشت: ساماندهی فضاهای آموزشی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در این طرح دنبال می‌کنیم و اجرای طرح 3-3-6 در شهرستان شیراز با توجه به کمبود فضای آموزشی موجود نیاز به طرحی جامع و کامل همراه با ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم از سوی متولیان امر و ارائه آن به شورای آموزش و پرورش شهرستان دارد.

فرماندار شیراز خاطرنشان کرد: در این راستا مشکلاتی در برخی روستاها و مناطق حاشیه‌ای شهر شیراز با توجه به کمبود فضای آموزشی وجود دارد که در گردهمایی شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای تابعه شهرستان توصیه‌های لازم برای به حداقل رساندن مشکلات احتمالی بیان می‌شود و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی مربوطه به همراه شوراهای اسلامی و دهیاران، تعامل و همکاری لازم را با آموزش و پرورش به منظور بهتر اجرایی‌شدن این طرح داشته باشند.

وی بررسی هوشمندسازی مدارس را از دیگر موضوعات مطرح شده در شورای آموزش و پرورش شیراز دانست و بیان کرد: سهم هر دستگاه اجرایی شیراز در حمایت از اجرای هوشمندسازی مدارس مشخص است و در این مورد دستگاه‌های اجرایی هرچه سریع‌تر موظفند نسبت به انجام تعهدات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول