اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

جامعه تکلیف خود را نسبت به آموزش و پرورش بداند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: همه آحاد جامعه باید تکلیف خود را نسبت به آموزش و پرورش بدانند و اهمیت این نهاد ارزشمند را دریابند.

جامعه تکلیف خود را نسبت به آموزش و پرورش بداند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز در آیین معارفه رئیس جدید اداره آموزش و پرورش این شهرستان بیان کرد: رسیدن به رشد و بالندگی و در نهایت توسعه پایدار، مستلزم گذر از نهاد آموزش و پرورش است.

افشارنادری بیان کرد: اهمیت هر نهاد، سازمان و مجموعه‏ای بسته به نوع اثربخشی و کارکردی که برای جامعه به ارمغان می‏آورد، مشخص و روشن است. 

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش اثربخش همواره به دنبال بهبود و بهسازی فرایند آموزش و پرورش به منظور دست‏یابی به کارآمدی و اثربخشی بالاست. 

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: آموزش و پرورش از جمله نهادهایی بوده که به لحاظ اثربخشی و کارکردهای مثبتی که دارد، از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

افشارنادری ادامه داد: نظام آموزش و پرورش به سهم خود شرایط و بستری را فراهم می‏کند که همه دستاوردهای بشر در طول حرکت تاریخی خود به نسل‏های آینده انتقال یابد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: خداوند متعال در وجود همه انسان‏ها، استعداد فراوانی را به ودیعه گذاشته است که به فعلیت درآوردن آن از وظایف ذاتی آموزش و پرورش است.

وی افزود: انسان‏هایی که در درون کلاس‏های درس تعلیم می‏بینند، در آینده سکان‏دار بخش‏های مختلف سیاسی، علمی، اقتصادی و .. در کشور می‏شوند.

افشارنادری گفت: همه بخش‏های جامعه مستلزم وجود نیروهای انسانی کارآمد هستند که از نهاد آموزش و پرورش برمی‏خیزند و در سطح جامعه به منظور خدمت‏رسانی به مردم تلاش می‏کنند.

وی اضافه کرد: دست یابی به توسعه پایدار و محقق شدن اهداف مورد نظر در گرو تعلیم و تربیت است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: همه آحاد جامعه باید تکلیف خود را نسبت به آموزش و پرورش بدانند و اهمیت این نهاد ارزشمند را دریابند.

افشارنادری در ادامه به استفاده از تمام ظرفیت‏ها به منظور کارآمدی بیش از پیش آموزش و پرورش از سوی میران و متولیان امر در سطح جامعه تاکید کرد و افزود: راه برون‏رفت از نارسایی‏ها و عقب‏ماندگی‏ها، گذر از آموزش و پرورش است.

وی بیان کرد: محقق شدن اهداف سند تحول بنیادن آموزش و پرورش و رسیدن به چشم‏انداز مطلوب آینده و محقق شدن منویات رهبری با کیفیت‏بخشی در امور مربوط به آموزش و پرورش امکان‏پذیر است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه رکن اساسی آموزش و پرورش را معلم دانست و بر حفظ و ارتقای کرامت معلمان از سوی مردم و جامعه تاکید کرد.

افشارنادری خاطرنشان کرد: در سال‏های اخیر به ویژه در دولت‏های نهم و دهم اقدامات مؤثری در زمینه‏های سخت‏افزاری و نرم‏افزاری در منطقه فیروزکوه صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی، این شهرستان به لحاظ کمی جمعیت، پراکندگی زیاد و گسترگی نیازمند یک نگاه ویژه است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول