اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان تصریح کرد

عزم همگانی برای نهادینه کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش کوهبنان گفت:برای نهادینه کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عزم همگانی مسئولان نظام تعلیم و تربیت نیاز است.

عزم همگانی برای نهادینه کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، احمد نیکخواه ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش کوهبنان در محل فرمانداری اظهار داشت: اگر چه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در ظاهر کم حجم و کوچک به نظر می‌رسد، اما دارای محتوای فراوانی است.

وی افزود: توجیه محتوای سند تحول بنیادین تخصص خاص خود را می‌طلبد که برای رسیدن به منظور و نهادینه کردن آن در جامعه، بین مردم و والدین دانش‌آموزان به عزم همگانی مسئولان نظام تعلیم و تربیت نیاز است.

نیکخواه با اشاره به جایگاه نماز جمعه به عنوان محلی برای بیان مسائل ملی و مملکتی گفت: سند تحول آموزش و پرورش یک سند ملی است و ائمه جمعه در راه بیان مطالب موجود در این سند می‌توانند، نقش مهم و اساسی را ایفا کنند و ما برای این منظور دست یاری خود را به سمت این عزیزان دراز کرده‌ایم . 

امام جمعه کوهبنان نیز در این نشست با اشاره به تعطیلات تابستان و تلاش نهادها و ادارات برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: باید سعی شود تا از انجام برنامه‌های غیرضروری و موازی کاری پرهیز شود و دانش‌آموزان را با فرهنگ اصیل اسلامی، احکام و معارف دینی به خوبی آشنا کرد.

حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا افزود: امیدواریم، دانش‌آموزان با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده بتوانند بیشترین بهره و استفاده را از کلاس‌های تابستانی ببرند.

در این جلسه رمضان ایزدی معاون فرماندار شهرستان کوهبنان از اقدامات انجام شده در مورد برگزاری همایش نام‌آوران فرهیخته شهرستان کوهبنان مطالبی را بیان داشت و افزود: تلاش زیادی به همت و مساعدت همگان برای برگزاری این همایش شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بیان داشت: این برنامه اما خالی از نقص هم نبود که امید است در آینده و جلسات آتی بتوانیم حق مطلب را آنگونه که هست، ادا کنیم.

به گزارش فارس‌ در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان راه‌های نهادینه شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

همچنین سرویس‌دهی اردوهای دانش‌آموزی توسط شهرداری، روشنگری و تبیین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توسط امام جمعه در مراسم نماز جمعه، برگزاری جلسه با روحانیان مبلغ ماه مبارک رمضان برای توجیه مردم و سخنرانی مدیر آموزش و پرورش قبل از خطبه‌های نماز جمعه درباره این طرح و برگزاری جلسات انجمن اولیا و مربیان از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول