اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور بانوان اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم:

آموزش و پرورش در ترویج حجاب اهتمام جدی دارد

خبرگزاری فارس: مشاور بانوان اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: آموزش و پرورش استان قم در زمینه ترویج حجاب و عفاف در مدارس اهتمام جدی دارد.

آموزش و پرورش در ترویج حجاب اهتمام جدی دارد

اشرف مرتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های اداره‌ کل آموزش و پرورش استان قم در زمینه حجاب و عفاف اظهار داشت: اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اجرای طرح یکنواخت شدن پوشش دانش‌آموزان در مدارس، نقش مؤثری در رابطه با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در مدارس انجام داده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت‌های آموزش و پرورش استان در این زمینه برگزاری همایش‌ها و نشست‌های مرتبط با موضوع حجاب و عفاف است.

مشاور بانوان اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: در این رابطه در آموزش و پرورش استان برنامه‌های مختلفی در حال اجراست که تجلیل از فرهنگیان و دانش‌آموزان فعال در این زمینه از جمله این برنامه‌هاست.

وی ابراز کرد: اجرای دوره‌های ضمن خدمت برای بانوان فرهنگی استان قم از دیگر برنامه‌هایی است که در رابطه با ترویج حجاب و عفاف انجام شده است.

مرتمی افزود: نشست‌ها، مسابقات و همایش‌هایی که در رابطه با حجاب و عفاف در سطح مدارس اجرا می‌شود، با استقبال گسترده دانش‌آموزان روبه‌رو شده و تاثیرگذاری خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان قم در زمینه ترویج حجاب و عفاف اهتمام ویژه دارد ادامه داد: تمام فرهنگیان و مسئولان این اداره در این زمینه همت داشته‌اند.

عضو کمیته حجاب و عفاف استانداری قم با اشاره به حساسیت موضوع حجاب ابراز کرد: آموزش و پرورش یک قسمت از این ماموریت‌ها را به عهده دارد و دیگر نهادها مانند صدا و سیما و خانواده نیز در این زمینه بسیار تاثیرگذار هستند.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز حجاب و عفاف در استان قم اظهار داشت: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان قم در این همایش حضور فعال خواهند داشت و از این ارزش الهی حمایت خواهند کرد.

مرتمی خاطر نشان کرد: نواحی ما در این زمینه نیز برنامه‌های جداگانه‌ای دارند و هر یک از آنان طی همایش‌هایی از فعالان عرصه حجاب و عفاف تجلیل می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته حجاب و عفاف در زمینه ترویج حجاب و عفاف در استان قم اظهار داشت: این کمیته تلاش دارد از تمام ظرفیت‌های استان به منظور تبلیغ این واجب مهم استفاده کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول