اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش:

سند تحول بنیادین نقشه راهی در آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول‌ بنیادین، نقشه راهی در آموزش و پرورش است که می‌تواند تعریفی ثابت از تعلیم و تربیت برای خانواده، جامعه و دانش‌آموز داشته باشد.

سند تحول بنیادین نقشه راهی در آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری‌فارس از زاهدان، فرشته حشمتیان در کارگاه آموزشی تبیین سند تحول‌ بنیادین در میرجاوه اظهار داشت: امروزه پایه ششم تکمیل کننده مقطع ابتدایی است.

وی با اشاره به تغییر ساختار محتوایی در این مقطع افزود: فاصله نزدیک صف و ستاد سبب شده تا موضوع مهم آموزشی طرح 3ـ3ـ6 در این استان به خوبی تفهیم شود و این هماهنگی معلمان و مسئولان را به خوبی نشان می‌دهد که قابل تقدیر است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی ادامه داد: سند تحول‌ بنیادین، نقشه‌راهی در آموزش و پرورش است که می‌تواند تعریفی ثابت از تعلیم و تربیت برای خانواده، جامعه و دانش‌آموز داشته باشد.

حشمتیان با اشاره به خواسته مقام معظم رهبری بر اجرا و نظارت دقیق این سند بیان داشت: سه عنصر قلب، قدم و قلم باعث می‌شود تا انسان در اوج اعتقاد و جلب رضایت معبود کار کند و آن را به دست آورد.

وی به پراکندگی جمعیت و وسعت جغرافیایی استان‌سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه و خاصی به این استان در راستای سند‌ تحول بنیادین دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش به منظور اطلاع از آخرین مراحل اجرایی طرح 3ـ3ـ6 از مدارس منطقه میرجاوه بازدید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان هم در این کارگاه با اشاره به برگزاری هشت گردهمایی ویژه روسا و معاونان آموزشی برای توجیه و تبیین اهداف و برنامه‌های سند تحول در استان گفت: تعداد 21 جلسه کمیته تحول با 99 مصوبه پیرامون اجرای طرح 3-3-6 در استان تاکنون برگزار شده است.

غلامرضا محمد قاسمی افزود: تعداد یک‌هزار و 950 جلسه و همایش‌های توجیهی پیرامون طرح تحول، خاص والدین، دانش‌آموزان، مدیران و معلمان در استان برگزار شده است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول