اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش راین منصوب شد

خبرگزاری فارس: محمد جعفری به عنوان رئیس آموزش و پرورش راین منصوب شد‌.

رئیس آموزش و پرورش راین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، بعد از ظهر امروز طی مراسمی با حضور معاون فرماندار و مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان رئیس اداره آموزش و پرورش راین منصوب شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از فرهنگیان در سالن همایش‌های اداره آموزش و پرورش برگزار شد از زحمات و تلاش‌های علیرضا غیاث‌الدینی رئیس سابق آموزش و پرورش راین تقدیر و تشکر به عمل آمد و حکم بازنشستگی نامبرده به وی اعطا شد.

همچنین طی حکمی از سوی ابراهیم شیخ‌بهایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، محمد جعفری به سمت ریاست اداره آموزش و پروش راین منصوب شد.

معاون فرماندار کرمان در این مراسم با تشکر از فعالیت‌ها و اقدامات علیرضا غیاث‌الدینی در مدت شش سال مدیریت در اداره آموزش و پرورش راین وی را یکی از پرکارترین مدیران آموزش و پرورش استان کرمان خواند.

سیدحامد میرحسینی خاطرنشان کرد: غیاث‌الدینی از ابتدای مسئولیت خود در آموزش و پرورش در مسیر مستقیم پیروی از ولایت حرکت کرده  است.

میرحسینی اظهار داشت: تلاش‌ها و زحمات مدیر سابق آموزش و پرورش راین برای تعلیم و تربیت نسل جوان راین ستودنی است.

وی با تبریک به محمد جعفری به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش راین از وی خواست تا توجه جدی به امر معلم و متعلم، کار برای اعتلای فرهنگی و آموزشی دانش‌آموزان این منطقه و مشورت با مشاوران امین را در دوره چهار ساله مسولیت خود مد‌نظر قرار دهد.

میرحسینی همچنین بر توجه به همکاری با فرهنگیان، سالم نگه داشتن محیط آموزشی از مسائل حاشیه‌ای، توجه به اندیشه‌های نو و نسل جوان، توجه ویژه به وضع معیشت فرهنگیان و تلاش در جذب اعتبارات تملک دارایی‌ها تأکید کرد.

‌علیرضا غیاث‌الدینی رئیس سابق آموزش و پرورش راین نیز گفت: تمام تلاش‌هایی که در مدت شش ساله مسئولیتم در آموزش و پرورش راین صورت گرفته در درجه اول لطف خداوند و بعد همکاری فرهنگیان راینی بوده است.

وی اظهار داشت: من دست تمام فرهنگیان و دانش آموزان راینی را به گرمی می‌بوسم که در طول این مدت با حمایت‌ها و پیشنهادات خود اداره آموزش و پرورش راین را حمایت کردند.

غیاث‌الدینی ابراز امیدواری کرد با حمایت استاندار کرمان و مسئولان تا پیش از پایان موعد مقرر مدرسه ویژه قرآنی و دارالقرآن شهر راین به پایان برسد.

وی با تبریک به محمد جعفری  رئیس جدید آموزش و پرورش راین برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد و بیان داشت: جای خرسندی است که رئیس اداره آموزش و پرورش راین از میان فرهنگیان راینی انتخاب شده است.

به گزارش فارس، محمد جعفری پیش از این در سمت معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش راین مشغول انجام وظیفه بود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول