اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

هدف سند تحول احیای آموزش و پرورش با آموزه‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: هدف اصلی سند تحول، احیای آموزش و پرورش بر اساس تعالیم و آموزه های اسلامی است.

هدف سند تحول احیای آموزش و پرورش با آموزه‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد مجتهدی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره‌های ضمن خدمت پایه‌های دوم و ششم ابتدایی اظهار داشت: سند تحول آموزش و پرورش امسال در همه نقاط کشور اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به سیر انجام سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اظهار داشت: با تدوین و اجرای این سند، قانون اساسی دستگاه تعلیم و تربیت بر اساس تعالیم و آموزه‌های اسلامی از سال تحصیلی جدید عملیاتی می‌شود.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان این که آموزش و پرورش رسمی بر پایه قرآن کریم که زیباترین و مهم‌ترین کتاب هدایت بشری بنا می‌شود، افزود: تاکنون اساس و بنیه کار آموزش و پرورش کشور ما بر اساس تعالیم دیگر کشورهای جهان بود.

وی هدف اصلی این سند را در مدارس، رساندن دانش‌آموزان به حیات طیبه خواند و تفکر، ایمان، علم، عمل و اخلاق را نیز از عوامل رسیدن به این مصداق مهم عنوان کرد.

مجتهدی با اشاره به آمادگی استان زنجان برای اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش استان در سال آتی اجرای این سند است.

وی با تاکید بر همکاری همه مسئولان و معلمان در راستای اجرای مناسب این طرح تصریح کرد: باید همه در راستای اجرای مطلوب ابن سند همکاری کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول