اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش:

مهم‌ترین رویکرد آموزش و پرورش حاکمیت قرآن است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: مهم‌ترین رویکرد وزارت آموزش و پرورش حاکمیت قرآن در تمام برنامه‌ها و سطوح آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان است.

مهم‌ترین رویکرد آموزش و پرورش حاکمیت قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، فاطمه قربان ظهر امروز در افتتاحیه سیزدهمین اردوی سراسری دانش‌آموزان دختر عشایر سراسر کشور در اردوگاه کشوری شهید رجایی نیشابور، اظهار داشت: حاکمیت قرآن موجب ایستادگی کشورهای منطقه در برابر استکبار و زور است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: تنها چیزی که بر اندام دشمنان ایران اسلامی لرزه انداخته، حاکمیت قرآن در کشور است.

وی گفت: حاکیمت قرآن با رهبری امام خمینی(ره) موجب نابودی کاخ‌های شاهنشاهی در ایران شد و هم‌اکنون نیز مقام معظم رهبری پرچمدار حاکمیت قرآن در ایران اسلامی است.

قربان، بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را برگرفته از انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: الگوی جوانان منطقه در بیداری اسلامی جوانان ایرانی هستند و کشورهای اسلامی دنیا به ‌د‌نبال حاکمیت اسلامی هستند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دشمنان به ‌خاطر درماندگی در برابر قرآن اقدام به سوزاندن قرآن کرده است خاطرنشان کرد: دشمنان می‌دانند که مسلمانان به ‌دنبال جنگ و ظلم نیستند و تاکید اسلام بر عدالت بوده و با جنگ و خونریزی مخالف است و ترس آنان فقط از تفکر قرآنی است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد انسان‌ساز بعد از خانواده را آموزش و پرورش دانست.

قربان از پیگیری دو برنامه محوری در این وزارتخانه خبر داد و تصریح کرد: افزایش پوشش تحصیلی یکی از این برنامه‌ها است و یاری دانش‌آموزان در این زمینه می‌طلبد.

وی افزود: زیبنده ایران اسلامی نیست که حتی یک نفر بی‌سواد در آن حاضر باشد و دانش‌آموزان باید سوادآموزی افراد بی‌سواد کمک کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: طبق تاکید مقام معظم رهبری در برنامه پنجم توسعه باید بی‌سوادی در کشور به صفر برسد.

قربان،کیفیت‌بخشی به برنامه‌های آموزش و پرورش را یکی از برنامه‌های محوری وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: درست است که دانش‌آموز در مدرسه حاضر می‌شود و زمان می‌گذرد ولی کیفیت داشتن طول مدت تحصیلی بسیار مهم است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول