اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کردستان:

رسالت آموزش و پرورش رشد استعدادهای دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان رسالت این نهاد آموزشی را زمینه‌سازی برای رشد استعدادهای دانش‌آموزان ذکر کرد.

رسالت آموزش و پرورش رشد استعدادهای دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار عرفانی‌نسب ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری مسابقات پرسش مهر 9 و 10 و 11 استان کردستان در سنندج اظهار کرد: دانش‌آموزان افتخارآفرینان این مرز و بوم هستند و وظیفه آموزش و پرورش فراهم کردن زمینه‌های رشد و ترقی این قشر است.

وی افزود: در سال‌ تحصیلی گذشته 173 هزار دانش‌آموز کردستانی در رشته‌های مختلف در مسابقات فرهنگی ـ هنری از مرحله مدرسه تا مرحله کشوری شرکت کردند و هم‌اکنون نیز 196 اثر از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان به مرحله کشوری راه یافته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شش گروه هنرهای آوایی آموزش و پرورش کردستان در مرحله کشوری بازبینی شده که این مهم نیز از موفقیت‌های آموزش و پرورش استان به شمار می‌رود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان بیان کرد: در مسابقات قرآن کریم نیز در 9 رشته از جمله قرآئت، حفظ، مفاهیم و تجوید 135 هزار دانش‌آموز شرکت کردند که این مهم نیز بیانگر موفقیت دانش‌آموزان در فعالیت‌های قرآنی است.

عرفانی‌نسب با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان کردستانی در پرسش مهر 9 و 10 و 11 بیان کرد: امروز از 43 دانش‌آموز برگزیده این دوره از مسابقات با اهدای لوح و جوایزی تجلیل می‌شود.

وی بیان کرد: این جوایز از سوی دفتر نهاد ریاست جمهوری و آموزش و پرورش به دانش‌آموزان اهدا می‌شود.

در این مراسم بعد از برگزاری چند برنامه هنری از دانش‌آموزان برگزیده استان تجلیل شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول