اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

انسداد بی‌سوادی مهمترین مولفه فعالیت‌های آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: انسداد بی‌سوادی و جذب تمام دانش‌آموزان لازم‌التعلیم مهمترین مولفه فعالیت‌های آموزش و پرورش استان اردبیل است.

انسداد بی‌سوادی مهمترین مولفه فعالیت‌های آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده صبح امروز در جلسه هم اندیشی بنیاد نخبگان استان اردبیل اظهار داشت: روز گذشته با حضور رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش شاهد برگزاری بیست و نهمین دوره نشست مدیران کل و جزء آموزش و پرورش سراسر کشور بودیم که در این همایش نیز بر لزوم جذب تمام لازم‌التعلیمان تاکید شد.

وی با بیان اینکه نظام جدید آموزشی و اجرای آن نیازمند بررسی و مطالعات فراوان است، افزود: ما تمام مدیران را ملزم به رعایت تمام جوانب ساختار جدید آموزش و پرورش کردیم و امسال این ساختار در استان اردبیل نیز همچون سایر نقاط کشور اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به تاکید مقام عالی وزارت بر پوشش سراسری تحصیلی در تمام کشور ابراز داشت: تحقق اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با رویکرد پژوهش‌محور و خلاقانه برنامه‌های آموزشی و پرورشی محقق می‌شود.

محمودزاده در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در سال 91-90 تعداد مدارس استعدادهای درخشان از شش واحد آموزشی به هشت واحد افزایش یافته که امسال نیز این تعداد به 16 واحد افزایش می‌یابد.

این مسئول استقرار ساختار جدید آموزشی (3-3-6) در چهار محور سازماندهی نیروی انسانی، ثبت نام و سازماندهی دانش‌آموزان، ساماندهی فضاهای آموزشی‌، ساماندهی و تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس را از اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان کرد:

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان اظهار داشت: موظف هستیم تمام دانش‌آموزان را در مدارس استان ثبت‌نام کنیم و مدیران و روسای آموزش و پرورش باید با هماهنگی فرمانداران، بخشداران و ادارات ثبت و احوال پیگیری کنند که مدیران مدارس نسبت به شناسایی و ثبت‌نام دانش‌آموزان لازم التعلیم حوزه فعالیت خود برای سال اول ابتدایی اقدام کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول