اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در قم

گردهمایی مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین گردهمایی استانی مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهری و مدارس زیرپوشش برگزار شد.

گردهمایی مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نخستین گردهمایی استانی مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهری و مدارس زیر پوشش ظهر امروز با حضور غلامرضا لشکربلوکی معاون دفتر آموزش متوسطه راهنمایی وزارت آموزش و پرورش و مدیران مدارس استان در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش ناحیه2 قم برگزار شد.

در این گردهمایی اکبر حیدری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش برای اجرای طرح 3-3-6 ادامه داد: معلمان باید در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان در دوره راهنمایی تلاش کنند، چرا که در سیستم جدید آموزش و پرورش دانش‌آموزان مردودی راه سخت‌تری در پیش خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه کتاب‌های پایه شش ابتدای تدوین، چاپ و رونمایی شده و نمونه‌ای از آن به استان‌ها ارسال شده است اضافه کرد: اجرای دوره‌های آموزشی برای معلمان کلاس ششم ابتدایی آغاز شده است.

در ادامه این همایش معاون دفتر آموزش متوسطه راهنمایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 2228 مجتمع آموزشی و پرورشی در کشور وجود دارد اضافه کرد: این مجتمع‌ها هزاران مدرسه ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را زیر پوشش قرار داده‌اند.

غلامرضا لشکربلوکی تصریح کرد: قرار است مجتمع‌های آموزشی و پرورشی مشکلات آموزش و پرورش را حل کنند نه اینکه خود مشکلات دیگری را افزایش دهند.

وی با تاکید بر اینکه به آموزش و پرورش استان‌ها توصیه شده است از توسعه بی‌رویه مجتمع‌های آموزشی و پرورشی خودداری شود اظهار کرد: این مجتمع‌ها باید بر اساس برنامه محوری حرکت کرده و دارای چشم‌انداز، نظارت و استاندارد باشند.

در پایان این گردهمایی جلسه پرسش و پاسخ‌ با حضور معاون دفتر آموزش متوسطه راهنمایی وزارت آموزش و پرورش در مورد طرح مجتمع آموزشی و پرورشی برگزار شد.

مجتمع آموزشی و پرورشی به مجموعه‌ای از واحد‌های آموزشی و پرورشی دولتی همجوار در یک منطقه یا ناحیه آموزش و پرورش اطلاق می‌شود که به طور متوالی و پیوسته و با مدیریت واحد در تمام دوره‌های تحصیلی در یک جنسیت بنا بر قوانین فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول