اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد

پرهیز از بخشی‌نگری به امور آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به پرهیز از بخشی‌نگری به امور آموزش و پرورش تاکید کرد.

پرهیز از بخشی‌نگری به امور آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: کارها و فعالیت‌های آموزش و پرورش زیربنایی است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط آموزش و پرورش اضافه کرد: پدافند غیرعامل که توسط آموزش و پرورش در حال انجام است، یکی از عواملی است که موجب ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمنان می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه پدافند غیرعامل اضافه کرد: باید توجه بیتشری نسبت به این موضوع در جامعه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل مهم در پدافند غیرعامل مردم هستند، اضافه کرد: مردم و هوشیاری که آنها دارند، یکی از عوامل بازدارنده دشمن از تهدیدات و حملات به کشور است.

احمدی خاطرنشان کرد: فعالیت‌هایی که مردم انجام داده‌اند، موجب ایستادگی نظام در برابر دشمنان شده است.

وی با اشاره به اینکه موفقیت اجرای برنامه پدافند غیرعامل توسط آموزش و پرورش نیاز به برنامه‌ریزی صحیح و اصولی دارد، افزود: مسئولان آموزش و پرورش در اجرای برنامه مذکور دقت لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در ادامه با اشاره به تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای آن در مدارس اضافه کرد: تدوین سند تحول بنیادین یکی از اموری است که با تلاش محققان ایرانی حاصل شده و سند تحول بنیادین یکی از افتخارات کشور محسوب می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر لزوم ایجاد امکانات رفاهی در مدارس استان زنجان اضافه کرد: این امر نیز با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی حاصل می‌شود.

همچنین در ادامه این جلسه خلاصه‌ای از اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در بحث اوقات فراغت ارائه شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول