اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد خبر داد

‌برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری‌

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد‌ از برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری خبر داد.

‌برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین شادکام ظهر امروز در مراسم هم‌اندیشی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با اصحاب رسانه در خانه هنرمندان در کوهسنگی مشهد اظهار کرد: شهرداری مجموعه‌ای است که با هزینه شهروندان خدمت‌رسانی و طبق مصوبات قانون فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به شناخت دقیق از مشهد تصریح کرد: با وجود ترکیب موزائیکی و مهاجرتی این شهرستان هدف اصلی شهرداری مشهد از ایجاد ورزش محلات برقراری انس و الفت در بین شهروندان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود: ورزش محلات از ابزارهای ایجاد الفت و بالابردن سطح آرامش شهروندان است و در مقیاس ملی نیز گسترش می‌یابد.

شادکام تشریح کرد: ورزش محلات برای نخستین مرتبه در سال 76به منظور جلب توجه شهروندان ،بالابردن انگیزه ورزشکاران و کاهش هزینه‌های ورزشی مردم مطرح و شروع به فعالیت کرد.

وی در مورد ورزش با‌نوان خاطرنشان کرد: امروز فضاهای ویژه ای برای ورزش بانوان  احداث و در نظر گرفته شده که معتقدیم ظرفیت بسیار خوبی در این امر ایجاد شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تاکید کرد:11سالن ورزشی مخصوص بانوان تاکنون سر پوشیده شده و تا پایان سال جاری 9سالن دیگر نیز انجام می شود وبه شهروندان ارائه می‌شود.

شادکام درباره این سالن‌های سر پوشیده یادآور شد: کاربری تمام این سالن‌ها مخصوص ورزش است که از طلوع تا غروب خورشید در اختیار بانوان و دیگر ساعات به آقایان تعلق دارد.

وی با اشاره به کیفی‌سازی مکان‌های ورزشی تصریح کرد: در مورد کیفی‌سازی مکان‌های ورزشی با تعدادی از مالکان زمین‌های مورد نظر در حال گفت‌وگو هستیم که چمن و سرویس‌های بهداشتی مناسبی برای ورزشکاران ایجاد کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد اظهار کرد: با اختیاراتی که شورای اسلامی شهر برای نهاد شهرداری در نظر می‌گیرد ما قادر به خدمت رسانی به شهروندان هستیم و به مباحثی که در اولویت هست می‌پردازیم.

شادکام در مورد تبدیل کمپ بابا قدرت به پارک ریحانه  تشریح کرد: این کمپ که بیشتر برای زائران امام رضا(ع) در نظر گرفته شده بود به پارک اختصاصی بانوان تغییر می‌کند و این امر به تصویب رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های بومی ومحلی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری انجام می‌شود که شهرداری با توجه به منطقه محوری در مشهد فعالیت می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود:دغدغه داشتن تیم ورزشی بسیار ارزشمند است امابرای ما در اولویت نیست و طبق نیاز سنجی هزینه‌های قابل توجهی را در مناطق کم برخوردار انجام داده‌ایم که امیدواریم بازخورد مثبتی را دریافت کنیم. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول