اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور علیرضا زاکانی

همایش میراث بدر و خیبر در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش میراث بدر و خیبر و فرجام تحریم‌ها از منظر اندیشه‌های حضرت روح‌الله و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با حضور علیرضا زاکانی در سالن آمفی‌تئاتر شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد.

همایش میراث بدر و خیبر در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش میراث بدر و خیبر و فرجام تحریم‌ها از منظر اندیشه‌های حضرت روح‌الله و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با سخنرانی علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، علی زینالو رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سالن آمفی‌تئاتر شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی شهر قزوین برگزار شد.

علیرضا زاکانی با اشاره به جایگاه و مقام والای انقلاب اسلامی اظهار کرد: وقتی صحبت از جایگاه و منزلت می‌شود بنا است شناخت و آگاهی درستی نسبت به پیرامون جایگاهی که در آن قرار است صحبت شود داشته باشیم.

وی ادامه داد: اما اگر کسی جایگاه و مقام خویش را نشناسد از جایگاهی هم که در آن قرار دارد فاصله می‌گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تنها راه موفقیت ملت ما در برابر تحریم‌ها این است که به دید یک فرصت به آن‌ها نگاه کنیم.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول