اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ترغیب جوانان به ازدواج آسان

همایش "خانواده زندگی زیبا" در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: پنجمین همایش تخصصی کالا و خدمات با حضور بیش از 250 زوج‌ جوان در عقد و جمعی از مسئولان کشوری و استانی با نام "زندگی زیبا" در مشهد برگزار می‌شود.

همایش "خانواده زندگی زیبا" در مشهد برگزار می‌شود

مسیح فلاح مدیر برگزاری پنجمین همایش تخصصی کالا و خدمات مرتبط با زوج‌های جوان در عقد ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: پنجمین همایش تخصصی کالا و خدمات مرتبط با زوجین جوان در عقد عصر 26 تیرماه سال جاری در پایتخت معنوی ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش به همت شرکت سبک‌برتر مشهد و با حضور تعدادی از مسئولان کشوری و استانی و بیش از 250 زوج در عقد در سالن رویال سنتر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مدیرعامل مجموعه شرکت‌های سبک‌برتر در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: یکی از مهمترین اهداف همایش خانواده زندگی زیبا، ترغیب جوانان به روی آوردن سنت حسنه رسول خدا(ص) و ازدواج است.

مسئول همایش‌های خانواده زندگی زیبا ادامه داد: همچنین ترویج زندگی زیبا اما آسان و با برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی بازار فعالان مربوطه و در نهایت کاهش و هزینه و ایجاد راه‌های سهولت در خرید ملزومات مورد نیاز زوج‌های جوان در عقد از دیگر اهداف تبیین شده این همایش است.

وی با بیان اینکه در این همایش هدایا بدون قرعه‌کشی به زوج‌های جوان اهدا می‌شود، افزود: طبق روال گذشته خانواده زندگی زیبا هدایایی غیر نقدی را به صورت تخفیف به ارزش ریالی 20 میلیون ریال برای تمام زوج جوان در نظر گرفته است که البته این هدیه بازپرداخت نداشته و تنها برای حمایت از اهداف پروژه چون ترغیب جوانان به ازدواج آسان است.

فلاح افزود: البته در این همایش تمام خدمات مرتبط با امر ازدواج همانند لوازم جهیزیه، سالن عروسی، خنچه عقد، طلا و جواهر ارائه می‌شود.

مدیر برگزاری پنجمین همایش تخصصی کالا و خدمات مرتبط با زوج‌های جوان در عقد در ادامه ارتباط همایش تخصصی کالا و خدمات مرتبط با زوج‌های جوان در عقد را با تحقق شعار امسال بسیار نزدیک دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه شعار سال جاری از سوی مقام معظم رهبری تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، تلاش کردیم در راستای تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری در این همایش با معرفی کالای ایرانی از سرمایه و نیروی انسانی داخل کشور حمایت کنیم و در تحقق این شعار گام برداریم.

وی ادامه داد: شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی حلقه‌های یک زنجیر هستند و زمانی این حلقه‌ها می‌توانند به هم متصل شوند که سرمایه‌گذار و نیروی کار از طرف دولت مورد حمایت قرار گیرند و اگر حمایت دولت در این زنجیر وجود نداشته باشد این حلقه‌ها از هم گسیخته شده و تحقق شعار امسال محقق نمی‌شود چرا که عملی کردن شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مستلزم ارتباط و پیوستگی کامل حلقه سرمایه‌گذار، نیروی کار و حمایت دولت است.

مبتکر خانواده زندگی زیبا در خاتمه از برگزاری جشن کشوری شدن این همایش در سال 93 و در برج میلاد خبر داد و خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پس از مشهد مقدس، همایش زندگی زیبا در دیگر کلان شهرهای کشور چون شهرهای شیراز و تبریز نیز برگزار می‌شود و در نهایت در سال 93 جشن کشوری شدن آن را در تهران در برج میلاد برگزار می کنیم. 

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول