اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال 220 مقاله علمی به دبیرخانه همایش

همایش طب کل‌نگر خراسان‌رضوی مرداد ماه در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی ستاد برگزاری همایش‌های طب کل‌نگر خراسان‌رضوی گفت: سومین همایش طب کل‌نگر خراسان‌رضوی مرداد ماه در مشهد برگزار می‌شود که در این راستا تاکنون 220 مقاله علمی به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

همایش طب کل‌نگر خراسان‌رضوی مرداد ماه در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن قدیمی‌ بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طب کل‌نگر مشتمل بر طب سنتی ایران، طب هومیوپات(طب هندی)،طب سوزنی، طب آفریقا وطب اسلامی است.

دبیر اجرایی ستاد برگزاری همایش‌های طب کل‌نگر خراسان‌رضوی تصریح کرد: در مجمع عمومی پزشکان طب سنتی خراسان که در سالن همایش ‌موسسه تحقیقات حجامت خراسان رضوی برگزار شد، پزشکان پیشنهاد برگزاری یک سمینار علمی را با محوریت طب سنتی دادند که مورد تائید قرار گرفت.

قدیمی ادامه داد: تاکنون در ایران همایش‌های متفاوتی با موضوعات طب سنتی برگزار شده است اما تا امروز همایشی به عنوان طب کل‌نگر که مشتمل بر تمام  طب‌های دنیا باشد برگزار نشده است.

وی افزود: برای نخستین‌بار در اردیبهشت امسال نخستین همایش طب کل‌نگر در مشهد برگزار شد و دومین همایش هم در خردادماه با حمایت معاونت فرهنگی اداره‌کل ارشاد خراسان‌رضوی برگزار شد.

قدیمی در ادامه بیان داشت: هدف از برگزاری این همایش‌ها، تشکیل مجمع عمومی  پزشکان پیراپزشکان و فعالان طب کل‌نگر استان، ارائه پیشنهادات در زمینه تنظیم آئین‌نامه اجرایی طب سنتی به مراکز مربوطه، جمع‌آوری اطلاعات و ارزیابی و انتقال اطلاعات بین پزشکان وگسترش و تقویت هماهنگی بین پزشکان و پیراپزشکان و فعالان طب سنتی است.

دبیر اجرایی همایش طب کل نگر استان خراسان‌رضوی ادامه داد: سومین همایش طب کل‌نگر استان خراسان‌رضوی 6 مردادماه در مشهد برگزار می‌شود.

قدیمی ادامه داد: در این همایش500نفر از پزشکان و پیراپزشکان برای شرکت ثبت‌نام کردند همچنین 50 نفر از مسئولان استان خراسان‌رضوی شرکت خواهند داشت.

قدیمی تصریح کرد: تا امروز 220 مقاله علمی در ارتباط با طب سنتی  به کارگروه پژوهشی این همایش تحویل داده شده که 20 درصد این مقالات در زمینه طب اسلامی و انبیاء است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول