اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

30 شهریورماه برگزار می‌شود

نخستین همایش مجازی غرب کشور

خبرگزاری فارس: 30 شهریورماه نخستین همایش مجازی غرب کشور توسط دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

نخستین همایش مجازی غرب کشور

علی‌اکبر اختری در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، از برگزاری نخستین همایش مجازی در غرب کشور خبر داد و اظهار کرد:  برگزاری همایشی که کاملا در فضای مجازی صورت گیرد برای نخستین بار است که در سطح غرب کشور برگزار می‌شود.

اختری با اشاره به اینکه در تاریخ 30 شهریور‌ماه این همایش برگزار می‌شود ادامه داد: برگزاری همایش به صورت مجازی و از راه دور از اتلاف وقت و انرژی جهت سفر و هزینه برای شرکت‌کننده و همچنین برگزار‌کننده جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به محورهای شش‌گانه این همایش مجازی، اظهار داشت: امنیت اطلاعات و مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی، کاربردهای نوین فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، محیط‌های چند رسانه‌ای، شبکه‌های کامپیوتری و آموزش مجازی از جمله محورهای این همایش مجازی هستند.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: علاقه‌مندان بدون داشتن هرگونه شرایط خاصی می‌توانند آثار خود را از تاریخ 1 مرداد‌ماه لغایت 31 مرداد‌ماه به آدرس سایت این همایش مجازی http://www.itevc.ir  ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: کار داوری مقالات رسیده به این همایش مجازی توسط اعضای هیئت علمی دانشکده فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی کرمانشاه انجام خواهد شد که نتایج داوری‌ها در تاریخ 15 شهریورماه اعلام می‌شود.

اختری اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این همایش مجازی باید در روزهای 18 تا 20 شهریور‌ماه نسبت به ارسال نهایی مقاله خود اقدام کنند.

وی افزود: به پذیرفته‌شدگان در این همایش گواهی شرکت در همایش داده خواهد و همچنین تمام مراحل این همایش از افتتاحیه تا اختتامیه در فضای وب صورت می‌گیرد.

حسین پار دبیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نخستین همایش مجازی در غرب کشور است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول