اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون اداری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

همایش فعالان عرصه مهارت‌آموزی در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: با حضور ولیخانی معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، همایش فعالان عرصه مهارت‌آموزی و مراسم جشن خانواده فنی و حرفه‌ای در زنجان برگزار می‌شود.

همایش فعالان عرصه مهارت‌آموزی در زنجان برگزار می‌شود

قاسم صیادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با سفر استانی معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به استان زنجان برنامه‌های مختلفی از سوی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف این اداره کل در روزهای یکشنبه و دوشنبه با حضور معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود، افزود: با توجه به فرارسیدن شش مرداد روز ملی کارآفرینی و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای این برنامه‌ها اجرایی می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به گرامیداشت هفته مهارت و فناوری از تاریخ 31 تیرماه سال جاری تا شش مرداد ماه خاطرنشان کرد: این هفته فرصت مغتنمی در زمینه ارائه راهبردها و سیاست‌های سازمان است.

وی با بیان اینکه بازدید از مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای از برنامه‌های سفرهای معاون سازمان فنی و حرفه‌ای است، افزود: سخنرانی در همایش نقش آموزش‌های مهارتی در توسعه بنگاه‌های اقتصادی زودبازده از دیگر برنامه‌های معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور محسوب می‌شود.

صیادی با اشاره به افتتاح نمایشگاه گذر مهارت در هفته مهارت و فناوری تصریح کرد: این نمایشگاه در جنب مرکز شهید مفتح زنجان و پارک میدان آزادی افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح نمایشگاه مهارت و فناوری در هفته مهارت و فناوری خبر داد و گفت: این نمایشگاه در همه میادین اصلی شهرهای استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به بازدید کارشناسان و مربیان از صنایع ریلی ابهر افزود: برگزاری نشست مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با مجمع امور صنفی استان زنجان در سالن اجتماعات اداره کل از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی"xry" با حضور معاون اداری سازمان افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: افتتاح مرکز آموزش علمی کاربر فنی و حرفه‌ای سهرورد خدابنده از دیگر برنامه‌های این سفر است.

صیادی با اشاره به بازدید از آموزشگاه‌های مجری آموزش‌های مسئله محور و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران الزهرا و شهید بهشتی شهرک صنعتی زنجان یادآور شد: دیدار با استاندار زنجان، برگزاری جلسه شورای اداری با حضور معاون اداری و پشتیبانی سازمان بازدید از شرکت مینوی خرم‌دره از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی ملاقات حضوری تعدادی از کارکنان اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان و بازدید از اماکن تاریخی را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول