اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پیشکسوتان قرآنی شمال غرب کشور

نخستین همایش تکریم از چهره‌های برتر قرآنی برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور قاریان، حافظان، اساتید و پیشکسوتان قرآنی نخستین همایش تکریم از چهره‌های برتر قرآنی شمال غرب کشور در اردبیل برگزار شد.

نخستین همایش تکریم از چهره‌های برتر قرآنی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این همایش که ظهر امروز و در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شد، قاریان و حافظان ممتاز قرآنی به قرائت قرآن پرداخته و حاضران را به فیض عالی رساندند.

همچنین در این مراسم گروه تواشیح قمر منیر بنی‌هاشم (ع) از استان قم متشکل از جانبازان رفیع‌المقام هشت سال دفاع مقدس قطعاتی را به صورت تواشیح اجرا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در آغاز این همایش در سخنانی با بیان اینکه قرآن منشوری جامع، جاودانه و جهانی است، اظهار داشت: هر قدر تلاش کنیم تا در معرفی منشور و قانون اساسی الهی برای بشریت اقدامات اساسی انجام دهیم به همان میزان تاثیرگذاری قرآن را در تمام شئونات زندگی خود شاهد خواهیم بود.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده قرآن را منشور عزتمندی ملت‌های مسلمان و تمام بشریت اعلام کرد و افزود: تجلیل از چهره‌های قرآنی تلاشی است تا بتوانیم علاقمندان و دانش‌آموختگان قرآنی را هر چه بیشتر به جامعه معرفی کنیم و از قبل همین معرفی است که ما جاودانه بودن قرآن را نیز می‌توانیم نشان دهیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام علاقمندان قرآن باید در راستای رسالت قرآن بکوشند، ابراز داشت: امروز با گردآمدن پیشکسوتان قرآنی شمال غرب کشور در حمایت از قرآن به پا خواسته‌ایم و انتظار می‌رود این حمایت ما در قالب جهانی شامل تمام اندیشه‌ها شود.

ستوده با تجلیل از حضور رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی در اولین همایش تکریم از چهره‌‌های برتر قرآنی بیان داشت: حجاب‌های افکنده از چهره قرآن را باید کنار زد و آن را چنان به جهان و جامعه بشری معرفی کنیم تا جامعیت جهانی بودن قرآن نهادینه‌تر شود.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی دارالقرآن کشور به عنوان اولین سازمان قرآنی کشور در توسعه فرهنگ قرآنی با نگاه ویژه وارد کار شده و با اهداف خاصه‌ای که در پیش گرفته در توسعه و ترویج قرآن آموزی، نشر و ترویج اصول قرآنی در جامعه و... موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اولین همایش تکریم از چهره‌های برتر قرآنی منطقه شمال غرب کشور با حضور قاریان ممتازی از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان و گیلان به همت اتحادیه موسسات قرآنی و مردمی استان اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول