اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان انجام شد

برگزاری همایش " آسیب‌های نوپدید" کودکان در برازجان

خبرگزاری فارس: همایش " آسیب‌های نوپدید" کودکان با حضور مردم و مسئولان توسط بهزیستی دشتستان در برازجان برگزار شد.

برگزاری همایش " آسیب‌های نوپدید" کودکان در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مسئول پیشگیری بهزیستی دشتستان بعد از ظهر امروز در آیین برپایی این همایش در بهزیستی شهرستان دشتستان اظهار داشت: فرهنگ‌سازی از مهم‌ترین مسائلی است که برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید به آنها توجه کنیم و از این طریق می‌توانیم به نتایج ارزشمندی برسیم.

محبوبه رضایی عنوان کرد: در فرهنگ‌سازی و برنامه‌های فرهنگی باید به تمامی اقشار و آحاد جامعه توجه داشته‌ باشیم ولی توجه به قشر کودک و نوجوان در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا علمی که در کودکی آموخته می‌شود مانند نقشی است که بر روی سنگ بسته می‌شود و با فرهنگ‌سازی برای مقابله با معضلات اجتماعی در میان کودکان می‌توانیم برای گسترش آن میان تمامی آحاد جامعه گام برداریم.

وی از برگزاری همایش " آسیب‌های نوپدید" کودکان در برازجان خبر داد و یادآور شد: به منظور آشنایی کودکان با معضلات و آسیب‌های اجتماعی نو ظهور، همایش و یک‌سری مسابقه نقاشی با موضوع "آسیب‌های نوپدید" در شهرستان دشتستان برگزار شد.

مسئول واحد پیشگیری بهزیستی شهرستان دشتستان پیرامون این مسابقه گفت: این مسابقه به مناسبت هفته بهزیستی و با همکاری تیم اجتماع محور اداره بهزیستی دشتستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و آموزشگاه آرتا برگزار شده است.

وی با بیان اینکه شکل مواد مخدر تغییر کرده و آسیب‌های نوپدید از جمله، کامپیوتر، چت، موبایل و ... اعتیاد جدید محسوب می‌شوند افزود: در این مسابقه 120 کودک 7 تا 16 سال از اداره بهزیستی و آموزشگاه آرتا حضور دارند که پس از داوری آثار به 10 نفر از افراد برتر در مراسمی جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیر گروه هنری آرتا نیز با بیان اینکه در این مسابقه آثار بسیار زیبایی از کودکان ارایه شده گفت: آثار کودکان شرکت‌‌کننده در این مسابقه در قالب نمایشگاه برای نمایش عمومی ارائه می‌شود.

فریده دهملایی بیان داشت: از آنجایی در مسابقه تنها کودکان و نوجوانانمان حضور داشتند و از والدین خواسته شده بود که خارج از آموزشگاه منتظر باشند، در آثار فقط ایده‌ها و افکار ایشان نمود داشت و آثار هنری بسیار عالی نیز ارائه شد.

وی تاکید کرد: خواسته ما از والدین این است که دست روی کار و افکار کودکان خویش نگذارند و اجازه دهند که ایشان خود روی تفکرات و خلاقیتشان کار کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول