اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نخستین همایش بین‌المللی "هنر،زبان و تکنولوژی" خبر داد

حضور 144 دانشگاه خارجی و داخلی در نخستین همایش بین‌المللی هنر، زبان و تکنولوژی

خبرگزاری فارس: رئیس نخستین همایش بین‌المللی "هنر،زبان و تکنولوژی" از حضور 114 دانشگاه داخلی و خارجی در این همایش خبر داد و گفت: تاکنون 364 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

حضور 144 دانشگاه خارجی و داخلی در نخستین همایش بین‌المللی هنر، زبان و تکنولوژی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اکرم السادات زعفری‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در آستانه برگزاری این همایش، اظهار داشت: همایش بین‌المللی هنر زبان و تکنولوژی برای نخستین‌بار در کشور برگزار می‌شود و مجری این همایش دانشگاه جامع علمی کاربردی و فرهنگ و هنرهای سراسر کشور است.

وی در ارتباط با اهداف همایش گفت: سه حوزه برای اهداف این همایش تعریف شده است که شامل اهداف دانش بنیان، اهداف ملی و اهداف بین‌المللی است.

زعفری‌نژاد افزود: اهداف دانش بنیان شامل، نقد و بررسی فرآیند سیاستگذاری و برنامه‌ریزی آموزشی در حوزه هنر، زبان و تکنولوژی در دانشگاه‌ها، نقد و بررسی نظریه‌های یادگیری زبان و روش شناسی آموزش هنر و زبان، تبیین جایگاه تکنولوژی در حوزه‌های هنر و زبان، ضرورت شناسایی و درک تغییرات روزافزون مدیریت فناوری در سطح جهانی و لزوم بکارگیری آن در توسعه علم و فناوری در کشور است.

رئیس نخستین همایش بین‌المللی "هنر، زبان و تکنولوژی" ادامه داد: اهداف ملی نیز شامل، ایجاد ارتباط و تعامل بین اندیشمندان، پژوهشگران، مدیران و کارشناسان حوزه‌های هنر، زبان و تکنولوژی و ترغیب سازمان‌های مرتبط به کاربرد دیدگاه‌های جدید، روش‌های مناسب تلفیق هنر، زبان و تکنولوژی و کاربرد آن در مراکز علمی، فرهنگی و سازمان‌های مرتبط در کشور، افزایش سطح مطالعات و پژوهش‌های هنری و ایجاد روحیه پژوهشگری در میان اساتید و دانشجویان است.

وی ادامه داد: اهداف بین‌المللی شامل، افزایش تعاملات علمی، هنری و فرهنگی در سطح بین‌المللی و گسترش مرزهای علمی کشور در حوزه‌های هنر، زبان و تکنولوژی و پژوهش‌های بین‌المللی در این حوزه‌ها است.

زعفری‌نژاد در رابطه با محورهای همایش خاطرنشان کرد: حوزه‌های همایش شامل، آموزش و یادگیری هنر و چالش‌های آن، روش شناسی آموزش هنر، کاربرد تکنولوژی در آموزش هنر، زبان انگلیسی برای اهداف ویژهESP، کاربرد هنر در آموزش و یادگیری زبان، روش شناسی آموزش زبان، ترجمه متون و واژگان هنری است.

رئیس نخستین همایش بین‌المللی هنر، زبان و تکنولوژی تصریح کرد: از 144 دانشگاه داخلی و خارجی  در این همایش شرکت کرده‌اند که از این تعداد 100 دانشگاه داخلی و 44 دانشگاه خارجی حضور دارند.

وی گفت: 364 مقاله دبیرخانه همایش دریافت کرده است و در این راستا در این همایش تعداد 31 داور حضور دارند که از این تعداد 10 نفر غیرایرانی و 21 نفر ایرانی در نظر گرفته شده است.

سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر شماره یک خراسان‌رضوی عنوان کرد: مقالات منتخب در کمیته علمی موسسه آیسیسکو بازنگری می‌شود و به لحاظ درجه علمی اصلاح شده و رتبه‌بندی می‌شود و با توجه به درجه مقالات برای ارائه آماده می‌شوند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول