اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه:

همایش وبلاگ‌نویسان اهل کتاب در بشرویه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان بشرویه از برگزاری نخستین همایش وبلاگ نویسان اهل کتاب در کتابخانه عمومی ملاعبدالله بشروی خبر داد.

همایش وبلاگ‌نویسان اهل کتاب در بشرویه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمود کاظم‌زاده صبح امروز در جمع مسئولان این شهرستان اظهار کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بشرویه با همکاری گروه نرم‌افزاری فروزان، نخستین همایش وبلاگ‌نویسان اهل کتاب را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: همایش وبلاگ‌نویسان اهل کتاب در قالب روزنامه‌دیواری، عکس، مقاله و دل‌نوشته و با موضوعات، وبلاگ‌نویسی و گفتمان دینی، معرفی جاذبه‌های بومی، خاطرات شخصی، خدمت‌رسانی، مفاخر، کتاب و کتابخوانی و هنر متعهد برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند برای ارائه آثار خود به دبیرخانه همایش واقع در محل کتابخانه عمومی ملاعبدالله بشروی مراجعه کنند.

کاظم‌زاده تصریح کرد: همزمان با برگزاری این همایش، نمایشگاهی از آثار هنری و معرفی شناسنامه‌ای وبلاگ‌های فعال در کتابخانه دایر می‌شود.

* نخستین همایش وبلاگ‌نویسی حجاب در بشرویه

وی از برگزاری نخستین همایش وبلاگ‌نویسی حجاب در بشرویه خبر داد و گفت: این همایش با همکاری کمیسیون بانوان فرمانداری بشرویه و اداره کتابخانه‌های عمومی و مؤسسه نرم‌افزاری ‌فروزان برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند تا 20 مردادماه برای دریافت فرم ثبت‌ نام به کتابخانه ملاعبدالله بشروی مراجعه کنند.

* راه‌اندازی سیستم امانت تحت وب در کتابخانه ملاعبدالله بشروی

کاظم‌زاده از راه‌اندازی سیستم امانت تحت وب در کتابخانه ملاعبدالله بشروی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سیستم جستجوی کتاب، امانت، سفارش کتاب، رزرو عضویت به صورت اینترنتی انجام شده و امکان دسترسی به مجموعه مخزن کتابخانه‌های سراسر کشور ایجاد می‌شود.

وی یادآور شد: شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای کشور در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی بوده و در ارتقای میزان مطالعه مؤثر است و در این کتابخانه این امکان حاصل شده است که اعضا در مسابقات ماهانه کتابخوانی شرکت کنند و حائز رتبه‌های برتر کشوری شوند.

رئیس اداره کتابخانه‌های بشرویه اعلام کرد: به عنوان نمونه در اردیبهشت ماه سال جاری از تعداد یک‌هزار و 500 نفر شرکت‌کننده در مسابقات آنلاین کتاب‌خوانی تعداد 781 نفر از بشرویه و 53 نفر از بخش ارسک بوده‌اند که نسبت به دیگر شهرستان‌های استان و حتی مرکز استان بالاتر است و بیانگر استقبال بی‌نظیر مراجعان از این برنامه فرهنگی و ارتقای مطالعه در این شهرستان است. 

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول