اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردبیل

همایش مشتریان کلیدی با عنوان " شرکای ماندگار " برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: با هدف تجلیل از مشتریان کلیدی و افزایش رضایتمندی آنها برای اولین بار مراسمی با عنوان " همایش شرکای ماندگار " با حضور مشتریان کلان موسسه مالی و اعتباری مهر استان اردبیل برگزار خواهد شد.

همایش مشتریان کلیدی با عنوان " شرکای ماندگار " برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کل موسسه مالی و اعتباری مهر استان اردبیل ظهر امروز در جلسه بررسی راهکارهای ارتقای خدمات بانکداری در موسسه مالی و اعتباری مهر اردبیل اظهار داشت: رویکرد اصلی ما مشتری‌مداری و نگاه اصالت‌گرایانه غیر‌ابزاری به سپرده‌گذار است و برای ما کسب رضایت‌مندی مشتریان خواسته و هدف حداقلی است و ما برآنیم تا مشتریان، طرفدار و هوادار موسسه باشند.

صالح پاشاپور حفظ و ارتقای جایگاه مشتریان و قدردانی از آنها، تقویت فرهنگ مشتری‌مداری، معرفی خدمات و محصولات، ایجاد زمینه و بسترهای لازم برای استقرار باشگاه مشتریان کلیدی را از جمله اهداف موسسه مهر در برگزاری همایش‌های "شرکای ماندگار" عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: رسالت این موسسه، ارائه و توسعه خدمات متنوع و نوین بانکداری بدون ربا در راستای رشد و بالندگی اقتصاد ایران اسلامی می‌باشد.

مدیر کل موسسه مالی و اعتباری مهر استان اردبیل خدمت به هموطنان را جز اهداف و سیاست‌های کلی موسسه مالی و اعتباری مهر برشمرد و یادآور شد: بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان از طرف مردم در این موسسه سرمایه‌گذاری شده است که در سال گذشته از محل همین سپرده‌ها قریب به 800 هزار فقره تسهیلات پرداخت شد و امیدواریم بتوانیم در زمینه کارآفرینی و حل مشکلات اقتصادی مردم گام‌های موثری برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پاشاپور در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت قائم(عج) امکان پرداخت اقساط تسهیلات از طریق دستگاه‌های خود پرداز برای اولین بار در کشور فراهم شده است.

وی گفت: پس از ایجاد سامانه پرداخت اینترنتی اقساط در سال گذشته از این پس پرداخت اقساط تسهیلات موسسه مهر از طریق تمامی دستگاه‌های خود پرداز این موسسه امکان‏پذیر است.

مدیر کل موسسه مالی و اعتباری مهر استان اردبیل افزود: در گذشته پرداخت اقساط تسهیلات موسسه به واسطه مراجعه حضوری به شعب موجب اتلاف وقت مشتریان و ازدحام در شعب می‌شد که نارضایتی‏هایی را هم به همراه داشت که با ایجاد سامانه اینترنتی پرداخت اقساط گام اول برای برطرف کردن این مشکل برداشته شد و اینک با مهیا شدن این خدمت جدید امیدواریم شاهد خدمت‌رسانی مطلوب‌تری به سپرده‌گذاران باشیم.

پاشاپور تصریح کرد: مشتریان پس از وارد کردن کارت مربوط به حساب تسهیلاتشان در منوی اصلی دستگاه خودپرداز گزینه پرداخت اقساط را انتخاب می‌کنند و در منوی بعدی حساب مدنظر مشتری از میان گزینه‌های حساب اصلی کارت یا سایر حساب‌های متصل به کارت انتخاب می‌شود که در نهایت دستگاه شماره تسهیلات و مبلغ مورد نظر را از مشتری اخذ می کند بدین ترتیب در کمترین زمان ممکن مشتری اقساط خود را پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود با مناسب ارزیابی کردن خدمات نوین بانکی مؤسسه مالی و اعتباری مهر ابراز امیدواری کرد که با تبدیل شدن موسسه به بانک مهر اقتصاد و اتصال به شبکه بین بانکی شتاب شاهد بهبود هر چه بیشتر بانکداری الکترونیکی باشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول