اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بهزیستی قزوین خبر داد

اجرای بیش از 1500 ضیافت ماه رمضان در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی، مراکز غیردولتی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان قزوین از اجرای بیش از یک‌هزار و 500 ضیافت در طرح ضیافت مهر ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

اجرای بیش از 1500 ضیافت ماه رمضان در قزوین

علیرضا وارثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بیش از یک‌هزار و 500 ضیافت در طرح ضیافت مهر ماه مبارک رمضان سال جاری انجام می‌شود که این آمار نسبت به سال گذشته از افزایش مطلوبی برخوردار بوده است.

معاون مشارکت‌های مردمی، مراکز غیردولتی و اشتغال بهزیستی استان قزوین ادامه داد: طرح ضیافت مهر با حضور مسئولان بهزیستی و خیران استان قزوین در شب‌های ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طرح ضیافت مهر هر‌ ساله در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، بیان کرد: امسال این طرح از روز نخست این ماه مبارک در استان قزوین اجرا می‌شود.

وارثی ابراز کرد: هر شب در ماه مبارک رمضان مسئولان با خیرین استان قزوین به خانه مددجویان می‌روند تا از نزدیک با مشکلات آنان آشنا و برای برطرف کردن آن اقدامات لازم را انجام بدهند.

وی با بیان اینکه برخی از مددجویان جامعه هدف بهزیستی در تأمین مسکن دچار مشکلاتی هستند، گفت: با اجرای طرح ضیافت مهر در ماه مبارک رمضان، مسئولان و خیرین به تأمین مسکن آنان کمک مؤثری کرده تا بتوانند مسکن خود را تأمین کنند.

مددجویان بهزیستی به حمایت‌های خیرین نیاز دارند

وارثی با اشاره به اینکه خیرین استان قزوین کمک‌های بسیار مؤثری در تأمین سبد غذایی و برطرف کرن مشکلات مددجویان جامعه هدف بهزیستی می‌کنند، بیان کرد: این مددجویان و نیازمندان استان قزوین به حمایت‌های خیرین در برطرف کردن مشکلات زندگیشان نیاز دارند تا بتوانند با حمایت‌های آنان مشکلاتشان را برطرف کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی، مراکز غیردولتی و اشتغال بهزیستی استان قزوین ادامه داد: امیدواریم امسال کمک‌های مالی خیرین و همچنین تعداد خیرین استان قزوین با اطلاع‌رسانی مؤثر در ماه مبارک رمضان سال جاری نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد.

وی با بیان اینکه افطار دادن به نیازمندان از ثواب و اجر والایی برخوردار است، ابراز کرد: احسان و انفاق کردن در ماه مبارک رمضان از اعمال نیک نزد خداوند متعال است که آحاد جامعه برای تحقق این هدف در این ماه مبارک تلاش کنند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول