اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مفسران علوم قرآنی

برنامه‏های ویژه دانشگاهی در ماه رمضان در رودهن اجرا می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از برگزاری برنامه‏های متنوع ماه مبارک رمضان در این مرکز دانشگاهی با حضور مفسران علوم قرآنی خبر داد.

برنامه‏های ویژه دانشگاهی در ماه رمضان در رودهن اجرا می‏شود

حجت‏الاسلام امیر ابراهیم‏زاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای ارتقای درجات علمی و معنوی دانشجویان است.

وی ادامه داد: از این رو معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برنامه‏های متنوعی را برای این ماه پرخیر و برکت در نظر گرفته است.

ابراهیم‏زاده اضافه کرد: البته این برنامه‏های ابلاغی با در نظر نگرفتن شایعاتی مبنی بر احتمال تعطیلی 10 روزه دانشگاه، تشریح می‏شود.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با تشریح برنامه‏های ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در 15 روز نخست این ماه پر فیض حجت‏الاسلام قاضی‏زاده از مریدان و شاگردان حضرت آیت‏الله جوادی آملی برای کارکنان، اساتید و دانشجویان سخنرانی خواهند داشت.

وی ادامه داد: در 15 روز دوم ماه مبارک رمضان نیز حجت‏الاسلام امیری‏وحید برای تفسیر موضوعات قرآنی به دانشگاه آزاد اسلامی می‏آیند.

ابراهیم‏زاده اضافه کرد: طبق برنامه‏های از پیش تعیین‏شده از میان سخنان این دو مفسر معظم قرآن کریم سئوالاتی طراحی و در قالب مسابقه از شرکت‏کنندگان پرسیده می‏شود.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: در روز پایانی ماه مبارک رمضان و به احتمال قوی پس از عید سعید فطر به 18 نفر از نفرات برتر این رقابت جوایزی به رسم یادبود اعطا می‏شود.

وی توسعه مفاهیم غنی و عمیق قرآنی در میان قشر دانشجو و اساتید دانشگاهی را هدف اجرای این برنامه معنوی خواند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از حضور گسترده دانشجویان، اساتید و کارکنان این واحد علمی در آیین مختلف اعیاد شعبانیه خبر داد.

ابراهیم‏زاده تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در مراسم نیمه شعبان در مسجد پیامبر اعظم (ص) شرکتی پرشور داشتند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، حضور در مراسم تقدیر از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جانبازان و ایثارگران نیز با جلوه معنوی خاصی همراه بود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول