اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر:

مبلغان در ماه رمضان به تشریح احکام الهی بپردازند

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر گفت: این ماه فرصت بسیار مناسبی برای مبلغان دینی و مذهبی است تا به ترویج معارف اهل بیت و تشریح احکام الهی بپردازند.

مبلغان در ماه رمضان به تشریح احکام الهی بپردازند

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه رمضان که با عنوان "ماه مهمانی خدا" نامگذاری شده است مسلمانان با انجام اعمال نیک و جلوگیری از بروز گناه، می‌توانند به استفاده و بهره‌مندی بیشتر خود از این روزهای عرفانی کمک کنند.

وی با تأکید بر شناخت و آگاهی مسلمانان نسبت به فلسفه روزه افزود: آگاهی از چرایی روزه و فلسفه این فرضیه الهی در بین مسلمانان می‌تواند تأثیر به‌سزایی در بهره‌مندی بیش از پیش مسلمانان از این ماه الهی داشته باشد.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: از اثرات معنوی روزه می‌توان به صبر، کسب تقوا و درک طبقه مستضعف جامعه به‌عنوان گوشه‌ای از برکات این ماه مبارک اشاره داشت که انسان با درک صحیح و شناخت کافی نسبت به اعمال وارده می‌تواند نهایت استفاده را از ثانیه ثانیه این ماه پربرکت ببرد.

وی با بیان اینکه گرایش مردم نسبت به مسائل دینی و مذهبی در این ماه نسبت به سایر ماه‌ها بیشتر است، گفت: این ماه فرصت بسیار مناسبی برای مبلغان دینی و مذهبی است تا به ترویج معارف اهل بیت و تشریح احکام الهی بپردازند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول