اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

بازرسان بر طرح ضیافت ماه رمضان نظارت کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: باید بازرسان بر طرح ضیافت ماه مبارک رمضان نظارت کامل داشته باشند.

بازرسان بر طرح ضیافت ماه رمضان نظارت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جیرفت اظهار داشت: جذب معتمدان توسط اداره‌ها و نهادهای دولتی برای احیا امر به معروف و نهی از منکر باید در اولویت کاری قرار گیرد.

وی با اشاره به تشکیل هسته لسانی در ستاد امر به معروف افزود: این هسته از ساعت 9 تا 11 صبح و همچنین از ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه بعد از ظهر در ماه رمضان می‌تواند بر جلوگیری از روزه‌خواری مؤثر باشد و در پایان نیز برای افرادی که در این طرح شرکت کنند، هدایایی در نظر گرفته شود.

غنچه‌پور تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید با نصب بنر و پوستر فضای شهر را برای ماه رمضان آماده کند.

وی با تأکید بر تشکیل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در اداره‌ها ابراز داشت: رسانه‌ها نیز باید در زمینه احکام ماه رمضان و مسائل مربوط به روزه‌داری اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

غنچه‌پور عنوان کرد: اداره اماکن باید به رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها در این زمینه تذکر دهد و مجمع امور صنفی نیز قبل از ماه مبارک رمضان با بازاریان جلسه‌هایی در این زمینه داشته باشد تا مسائلی را که باید در این ماه رعایت شود به آنها گوشزد کند.

فرماندار جیرفت در ایام ماه مبارک رمضان خواستار نظارت جدی بر کنترل قیمت بازار شد و گفت: باید بازرسان و دست‌اندرکاران بر طرح ضیافت نظارت کامل داشته باشند.

در ادامه این جلسه معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت اظهار داشت: در اداره و نهادهای دولتی اگر بحث تذکر لسانی در نظر گرفته شود، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی بیان داشت: در ماه رمضان برنامه‌هایی از جمله ختم قرآن و سخنرانی امام جمعه شهرستان برای کارکنان اداره آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول