اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی ایلام:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ماه رمضان استمرار دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ماه مبارک رمضان در استان ایلام استمرار دارد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ماه رمضان استمرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی دولتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده از سوی نیروی انتظامی طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ماه مبارک رمضان در استان ایلام استمرار می‌یابد.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان با هرگونه روزه خواری و عدم حفظ شان این ماه مبارک برخورد قانونی از سوی مأموران نیروی انتظامی انجام می‌شود. 

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: این دستگاه انتظامی در اجرای قانون و برقراری نظم و امنیت اجتماعی بسیار کوشا و تلاشگر است و در برخورد با هرگونه مسائل در باب روزه خواری صریح اقدام می‌کند.

دولتی تصریح کرد: در این راستا تعامل و همکاری با مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در اجرای طرح‌های انتظامی موفقیت‌هایی را حاصل کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: تعامل و همکاری مردم با پلیس رمز موفقیت نیروی انتظامی بوده که به این نکته توجه و عنایت دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام نیز این همکاری و تعامل را با پلیس در اجرای مأموریت‌های محوله داشته باشند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول