اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

نیروی انتظامی با حرمت‌شکنان ماه رمضان با قاطعیت برخورد می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان مرکزی از برخورد قاطع نیروی انتظامی با حرمت‌شکنان ماه مبارک رمضان خبر داد.

نیروی انتظامی با حرمت‌شکنان ماه رمضان با قاطعیت برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سرهنگ عزیزالله ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان طبق روال هر ساله طرح برخورد با هنجارشکنان و حرمت شکنان ماه مبارک رمضان را از اول این ماه به مرحله اجرا در خواهد آورد.

وی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با حرمت‌شکنان ماه مبارک رمضان تصریح کرد: نیروی انتظامی به شدت با کسانی که در ملاء عام اقدام به روزه‌خواری کنند، برخورد کرده و افراد متخلف را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی افزود: رمضان ماه میهمانی خدا از حرمت خاصی برخوردار است که همه باید حرمت این ماه را نگه دارند.

ملکی ادامه داد: استان مرکزی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی یکی از استان‌های پر تردد کشور محسوب می‌شود و با توجه به اینکه مسافران زیادی از این استان عبور می‌کنند، می‌طلبد رستوران‌ها و مسافران در حفظ حرمت این ماه بکوشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برخورد با پدیده قاچاق و سرقت را از اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی دانست و تاکید کرد: امنیت اجتماعی یکی از مطالبات مهم مردم است و نیروی انتظامی توان خود را برای تامین امنیت به کار خواهد بست.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: استانداردسازی رفتار پلیس و تکریم ارباب رجوع از برنامه‌های مهم مدیریت جدید نیروی انتظامی استان است که با جدیت دنبال خواهد شد.

وی مبارزه با بدحجابی و بد پوششی، مزاحمت‌های خیابانی و قاچاق مواد مخدر را از اقدامات مهم پلیس در امر برقراری امنیت اجتماعی عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول