اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

مازندران در ماه رمضان میزبان هفته فرهنگ رضوی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مازندران در ماه مبارک رمضان میزبان هفته فرهنگ رضوی است.

مازندران در ماه رمضان میزبان هفته فرهنگ رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری هفته فرهنگ رضوی در مازندران گفت: هفته فرهنگ رضوی با هدف معرفی آثار ارزشمند هنرمندان و فرهیختگان استان‌های مختلف کشور به مردم پایه‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را می‌توان فراگیرترین رویداد فرهنگی و هنری ملی و فراملی کشور توصیف کرد که در کارنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ماندگار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه مازندران در ماه مبارک رمضان میزبان هفته فرهنگ رضوی است، بیان داشت: در طول این هفته علاوه بر نمایشگاه‌های جذاب و متنوع ده‌ها رویداد فرهنگی و هنری رضوی نیز برای خانواده‌های مازندرانی اجرا خواهد شد.

ابراهیمی اذعان داشت: در هفته فرهنگ رضوی مازندران سعی شده تا لحظات معنوی و بانشاطی برای خانواده‌ها و سنین مختلف اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به استقبال علاقمندان از هفتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) اشاره کرد و متذکر شد: این جشنواره مردمی که ماهیتی معنوی، فرهنگی و ادبی دارد در سالیان اخیر روند رو به رشد کیفی و کمی امیدوارکننده‌ای داشته است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول