اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران:

برخی طرح‌های دریا در ماه رمضان باز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران گفت: برخی طرح‌های دریا در ایام ماه مبارک رمضان با در نظر گرفتن مسائل شرعی باز است.

برخی طرح‌های دریا در ماه رمضان باز است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، شعبانعلی واحدی بعدازظهر امروز در سومین همایش رابطان طرح سالم‌سازی دریای استان مازندران در محل فرمانداری چالوس اظهار داشت: امسال سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است و بنابراین اگر قرار است تدبیر شود باید کارساز باشد و موجب حل مشکلات مردم شود.

وی افزود: چالوس محل ورودی و خروجی مسافران و گردشگران از طریق محور کندوان به پایتخت است که این امر موجب افزایش حجم کار مسئولان چالوس در این شهر می‌شود.

واحدی خدمت به مردم را افتخاری بزرگ دانست و ادامه داد: اگر در برابر مردم هزاران بار کوچکی کنیم کم است و باید همواره منشأ خیر و خدمات به این مردم بزرگ باشیم.

وی تصریح کرد: همه در هر پست و مقامی که باشیم باید بدانیم سرباز ولایت هستیم و باید ولایی عمل کنیم و همه کارهای خود را نیز برای رضای خدا انجام دهیم چراکه هر وقت انسان برای رضای خدا کار کند به گناه نخواهد افتاد.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران افزود: در مازندران 19 شهرستان داریم که از این تعداد تنها 15 شهر دارای سواحل دریا هستند و این دریا متعلق به یک شهر و دیار و کشور نیست بلکه حتی مهمانان خارجی نیز از این موهبت الهی در مازندران استفاده می‌کنند پس باید نسبت به ایجاد امکانات مطلوب توجه شود.

این مسئول اظهار داشت: مدیران شهرستان‌ها همواره از طرح‌های دریا بازدید کنند چراکه با حضور فیزیکی خود بهتر در جریان نیازمندی‌های طرح‌های سالم‌سازی دریا قرار می‌گیرند و می‌توانند سریع‌تر نسبت به رفع آن اقدام کنند.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران با اشاره فرارسیدن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: بنا نیست در ماه مبارک رمضان طرح‌های دریا به‌صورت عام باز باشد اما برخی طرح‌های دریا در ایام ماه مبارک رمضان با در نظر گرفتن مسائل شرعی باز خواهد بود تا گردشگران بتوانند از آن استفاده کنند.

وی به بحث فرهنگی در طرح دریا در سواحل مازندران پرداخت و گفت: اعتبارات کافی برای انجام امور فرهنگی در طرح‌های دریا وجود دارد بنابراین هر مقدار کار فرهنگی که در طرح دریا نیاز است می‌تواند انجام شود.

واحدی در ادامه به شرایط غریق نجات‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در برخی نقاط غریق نجات‌های دریا از عدم پرداخت حقوق خود گله‌مند هستند در حالی که بیشترین زحمات را این قشر در سواحل دریا می‌کشند و حضور آنها در طرح‌های دریا موجب امنیت خاطر گردشگران در بحث شنا می‌شود.

وی عنوان کرد: کار بازرسی مچ‌گیری نیست بلکه پیشگیری است  پس نباید منتظر اتفاقات بود تا سپس اقدام به جلوگیری کرد.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران توجه بیشتر به وضعیت سرویس‌های بهداشتی، جمع‌آوری زباله‌ها، دوش‌های آب شیرین و نمازخانه‌ها و حساسیت نسبت به جلوگیری از توزیع قلیان در سواحل مازندران را مهم دانست و از مدیران امر خواست تا نسبت به رفع این مشکلات در سواحل اهتمام بیشتری ورزند.

انتهای پیام/آ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول