اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان بویین زهرا:

نقش رسانه‌ها در اشاعه فرهنگ عفاف امری حیاتی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین زهرا گفت: نقش رسانه‌ها در اشاعه فرهنگ ارزشمند عفاف بسیار حیاتی و مهم است.

نقش رسانه‌ها در اشاعه فرهنگ عفاف امری حیاتی است

مهناز حیدری عصر امروز در حاشیه دیدار با جمعی از بانوان بسیجی شهرستان بویین‌ زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه قدرت معنوی مسلمانان در هر زمان می‌تواند موجب یأس و شکست نقشه‌های شوم دشمنان و مستکبران عالم شود، اظهار کرد: باید با تلاش و اتحاد زمینه را اقتدار هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان فراهم کرده و سبب شکست طرح‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان شویم.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین‌ زهرا افزود: قطعا با دغدغه و هم‌فکری بیشتر زمینه‌ برای عزت‌مندی و توسعه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و علمی آماده شده و سبب حیرت کشور‌های بیگانه می‌شود.

وی با بیان اینکه شبیخونی که امروز خانواده‌ها و دختران نظام اسلامی را هدف خود قرار داده و موجب ضربه به آرمان‌های اسلامی شده، بسیار وسیع و گسترده است‌، تصریح کرد: هجمه‌های بسیار بالا و شدید تهاجم فرهنگی که امروز از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های ضد ارزشی به فرهنگ اسلامی تحمیل می‌شود، موجب این شده که بسیاری از جوانان به سوی منابع غربی گرایش یافته که همین امر هشداری بسیار مهم برای متولیان امور فرهنگی و دینی در جامعه محسوب می‌شود.

حیدری افزود: در حال حاضر عده‌ زیادی از بانوان و دختران جوامع اسلامی بر‌اساس الگوگیری از فیلم‌های ناهنجار که از سوی ماهواره‌ها و سایت‌های مخرب غربی پخش می‌شود در معرض انحراف و کج راهی قرار گرفته‌اند که عاملی مهم در راستای اشاعه فرهنگ و اندیشه‌های غیر دینی استکبار است.

وی با بیان اینکه در برابر این خیل عظیم تهاجم بر تمام مسلمانان و به‌ویژه بانوان فرض است که با ارشاد و هدایت به پیشرفت معنوی خانواده‌ها کمک کنند، عنوان کرد:  باید از تمام ظرفیت‌ها برای تبلیغ حجاب که یک زینت ارزشمند است استفاده کرده و مقدمات اقتدار و عزت والای اسلامی را مهیا کنیم.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین زهرا با اشاره به نقش ویژه رسانه‌های اسلامی در اشاعه فرهنگ والای دینی و حوزه عفاف در جامعه با نمایش تولیدات و محتواهای دینی بیان کرد: مسئولان و متولیان فرهنگ باید ضمن برنامه‌ریزی دقیق و مدون زمینه را برای ریشه‌کنی آفات و آسیب‌های مختلفی که امروزه دامن‌گیر جوامع اسلامی شده است، عرصه‌ای مناسب و مطلوب برای رشد و سعادت مسلمانان و شیعیان در جهان فراهم کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول