اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرمانشاه:

اصحاب رسانه برای ارتقا سطح فرهنگ شهروندان تلاش کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت: اصحاب رسانه برای ارتقا سطح فرهنگ شهروندان تلاش کنند و باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیا شود.

اصحاب رسانه برای ارتقا سطح فرهنگ شهروندان تلاش کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پیمان قربانی امروز صبح در مراسم افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح شهدای کرمانشاه اظهار کرد: امروز شاهد به نتیجه رسیدن یکی از بزرگترین تقاطع‌های غرب کشور در کرمانشاه هستیم.

قربانی با اشاره به اینکه این تقاطع مهمترین تقاطع شهر کرمانشاه است ادامه داد: شهرک‌های پر جمعیتی در مسیر تقاطع غیر هم‌سطح شهدا قرار دارند. بزرگراه امام بیشترین آمار تردد را در آمار شهری دارد و شمال شهر را به جنوب آن وصل می کند.

شهردار کرمانشاه افتتاح امروز پل میدان شهدا را محصول همدلی دست‌اندرکاران این پروژه دانست و امروز را روز نتیجه‌ رسیدن این همدلی اعلام کرد.

رئیس شورای شهر کرمانشاه نیز گفت: نقش پلیس راهور در روان‌سازی ترافیک و بسیاری از ارگان‌های دیگر قابل تقدیر است.

موسوی اجاق تصریح کرد: اصحاب رسانه باید در ارتقا سطح فرهنگ شهروندی تلاش کنند و باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیا شود.

رئیس شورای شهر کرمانشاه در پایان از صبوری مردم کرمانشاه در تحمل ترافیک زمان ساخت پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهدا تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول