اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

رسانه‌ها مردم را به خبرهای چالشی عادت ندهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از رسانه‌ها خواست مردم را به اخبار چالشی عادت ندهند و گفت: باید به شکلی خبررسانی شود که برای مردم کمال‌آفرینی و علم‌افزایی به دنبال داشته باشد.

رسانه‌ها مردم را به خبرهای چالشی عادت ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین ذوالانوار با حضور در پایگاه خبرنگاران استان فارس، با خبرنگاران حاضر در پایگاه و کامبیز رضایی سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این بازدید ایجاد پایگاه خبرنگاران را اقدامی ابتکاری دانست و اظهار داشت: ایجاد پایگاه خبرنگاران سخت‌افزاری است که با تدبیر و به خوبی فراهم شده و باید تلاش کنیم نرم‌افزار حمایت از خبرنگاران نیز تهیه شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوزه‌های گوناگون فعالیت خبرنگاران افزود: خبرنگاران باید در زمینه تخصصی کار خود آموزش ببینند و اطلاعات استانی، کشوری و جهانی را در اختیار داشته باشند تا بتوانند، تلاش‌های مسئولان را مقایسه کنند.

وی خواستار ارائه خدمات گسترده‌تر از طرف دستگاه‌های اجرایی استان به خبرنگاران شد و گفت: با توجه به اهمیت ویژه‌ای که فعالیت‌های رسانه‌ای دارد، دستگاه‌های مسئول باید توجه خاصی به حمایت از خبرنگاران داشته باشند.

ذوالانوار از رسانه‌ها خواست مردم را به اخبار چالشی عادت ندهند و تصریح کرد: باید به شکلی خبررسانی شود که برای مردم کمال‌آفرینی و علم‌افزایی به دنبال داشته باشد.

سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس نیز در این دیدار بیان کرد: با توجه به رسالت خطیر اطلاع‌رسانی، تشکیل و تجهیز پایگاه خبرنگاران استان فارس ایده‌ای نو از استاندار فارس به عنوان مقام عالی دولت در این استان بود که تاثیر بسزایی در بهبود اطلاع‌رسانی اخبار استان دارد.

کامبیز رضایی با اشاره به اینکه طرح ایجاد پایگاه خبرنگاران استان فارس برای نخستین بار در کشور اجرایی شده است، بیان کرد: شعار ما از ابتدا این بوده است که رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها همسایه‌های دیوار به دیوار یکدیگرند و تلاش کرده‌ایم به این شعار پایبند باشیم.

وی ایجاد پایگاه خبری خبرنگاران این استان و انتشار ویژه‌نامه این پایگاه را از برنامه‌های آتی این اداره در راستای حمایت از خبرنگاران برشمرد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول