اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی شهردار مشهد:

همایش رسانه از منظر قرآن در ماه رمضان در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد گفت: همایش رسانه از منظر قرآن در ماه رمضان در مشهد برگزار می‌شود.

همایش رسانه از منظر قرآن در ماه رمضان در مشهد برگزار می‌شود

حسین شادکام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در 13 منطقه شهرداری مشهد و در 20 بوستان، برنامه‌های قرائت و تواشیح را به‌ صورت محلی اجرا می‌کنیم و در دو بوستان کوهسنگی و ملت نیز همین برنامه‌ها به ‌صورت شهری اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: برنامه «عید تا عید» نیز که طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی تا زمان ولادت امام رضا (ع) ادامه داشت، در ماه مبارک رمضان نیز با محوریت موضوعات قرآنی و دینی دنبال می‌شود.

شادکام تاکید کرد: محورهای این برنامه شامل، خدمت به پدر و مادر، خدمت به همسایه، خدمت به محرومان و خدمت به دین خدا است.

وی بیان کرد: برنامه‌های «مسجد ما» و «خادمین شهر بهشت» نیز در این ایام با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، با جدیت پی‌گیری می‌شود.

شادکام با اشاره به برنامه‌های قرآنی ویژه این ماه نیز، عنوان کرد: جشنواره قرآنی محافل نور، مانند سال گذشته انجام می‌شود و تشکل‌های قرآنی سطح شهر نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در پایان از تشکل‌های برتر تقدیر می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به فعالیت فرهنگسراهای مشهد در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: فرهنگسرای رسانه در ماه مبارک رمضان، همایش رسانه از منظر قرآن را برگزار می‌کند و مقدمات کارگاه آموزشی تبلیغ از نگاه قرآن نیز از سوی این فرهنگسرا در حال آماده‌ شدن است.

شادکام تاکید کرد: در فرهنگسرای علوم و نجوم نیز، کلاس‌های استهلال ماه برای عموم مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: ایستگاه فرهنگی روز قدس نیز یکی دیگر از فعالیت‌هایی است که مقدمات آن را فراهم کرده‌ایم و در روز قدس، بسته‌های فرهنگی را در اختیار مردم می‌گذارد.

شادکام تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، جزء 30 قرآن کریم، توسط 40 نفر از هنرمندان و خطاطان مشهدی، کتابت می‌شود و البته از هنرمندانی که سال گذشته در این زمینه فعال بودند نیز، تقدیر می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری مشهد یادآور شد: برگزاری پنج نمایشگاه پل گالری، اجرای برنامه‌های باستانی در شش بوستان مشهد و برنامه رویت هلال ماه از جمله برنامه‌های دیگری است که در طول ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول