اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

امید‌بخشی به ملت از وظایف خطیر رسانه‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: امید‌بخشی به ملت از وظایف بسیار خطیر رسانه‌ها در کشور است.

امید‌بخشی به ملت از وظایف خطیر رسانه‌هاست

ابوالفضل طاهر‌خانی عصر یکشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقتدار و عزتی که نظام اسلامی امروز به آن دست‌یافته است قطعا مرهون رشادت‌ها و جانبازی‌های رزمندگان و ایثارگران در ایام دفاع مقدس بوده و ملت ایران امروز با تمام قدرت ادامه‌دهنده پر‌صلابت راه معنوی آنان هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند تا با دسیسه‌های مختلف نظام اسلامی را ناکارآمد و ضعیف نشان دهند، افزود: باید با تمام قوا و امکانات در برابر نقشه‌های شوم و غیر اخلاقی دشمنان ایستادگی و از آبرو و حیثیت نظام اسلامی دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه روحیه عاشورایی ملت ایران همواره موجب حماسه‌سازی‌های مختلفی در سطح جهانی شده است، تصریح کرد: امروز وظیفه داریم که با اتکا به نیروی الهی و تلاش و همت بی‌وقفه عرصه‌ای بزرگ را در رشد و شکوفایی ایران اسلامی فراهم کرده و سبب نابودی توطئه‌های آمریکا و اسرائیل شویم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین لزوم اتحاد و همبستگی بین مسئولان برای پیشرفت و توسعه در سطح کشور را حیاتی و مهم دانست و تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا با انواع ابزار‌ها و ترفند‌ها موجب ایجاد اختلافات و ناامیدی در بین مسئولان و مردم شوند و وظیفه همگان این است که با هوشیاری و بصیرت در برابر این فتنه‌انگیزی‌ها ایستادگی و مقاومت کنند.

طاهر‌خانی با اشاره به ادبیات غیر منصفانه و یک‌‌طرفه غرب در مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور با صلابتی به تمام معنا اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت و موجب رضایت ملت شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین با بیان اینکه در سال جاری لازم است که مسئولان با دو چندان کردن فعالیت‌ها و اقدامات موجب جهش اقتصادی و اجتماعی در سطح کشور شوند، بیان کرد: امیدواریم که با دغدغه مسئولان در جای جای کشور در آینده‌ای نزدیک ایران اسلامی به حکومتی مقتدر، توسعه‌یافته و بزرگ در عرصه جهانی تبدیل شده و دشمنان و کینه‌ورزان را خوار و ذلیل کند.

وی در خاتمه با اشاره به نقش رسانه‌ها در انعکاس اخبار صحیح در جامعه تصریح کرد: امید‌بخشی به مردم و تبلیغ فرهنگ اسلامی از وظایف بسیار خطیر رسانه‌هاست که باید با عمل به آن موجب تداوم سیره انقلاب اسلامی شوند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول